Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan

Bruker dere tisselaken i senga til babyen??

Jeg kjøpte sånne up kladder på apoteket som je skulle ha i senga mi hvis vannet går i senga. Men var jo helt forferdelig å ligge på, ble helt svett og klam. Var skikkelig ubehagelig...

Blir det da det samme å ligge på et tisselaken?? Eller puster det litt mer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke bruk tisselaken i senga.. fy fader vi hadde tilogmed under overmadrassen å fyttikatta så klam vi ble.. nei så vi kjøpte sånn besafe overmadrass til lillegutt... skal vist være helt supert:)

Skrevet

Ja kjempe klamt... Ikke noe godt i det hele tatt:( Når jeg ble sånn skal heller ikke barnet bruke det

Skrevet

jeg kjøpte tisselaken til vår første, men hun har ikke brukt det før nå, dvs vi holder på med nattrening uten bleier og da hender det små uhell!. Nå er hun 2- snart 3 år! Ser ikke helt vitsen med tisselaken til små babyer......klamt og forferdelig.....men noen trenger det helt sikkert - vi skal ikke bruke det ihvertfall.

Skrevet

Tisselaken er unødvendig til de nyfødte... bruk heller et ullteppe eller noe som puster....

Det er først når de blir større og tisser mer, at det kan være aktuelt.

Har aldri brukt tisselaken til mine 5 små og skal ikke det nå heller...

Skrevet

Helt enig med at disse kladdene ikke er særlig å ligge på, iallefall ikke etter noen dager (har ikke prøvd i varmen). Hvis du kjøper tisselakene på hansen og dysvik (veit ikke om de kommer i barneseng str. -mamma har fikset det...) er de helt ok å ligge på. Du blir hverken klam eller ekkel (selv ikke i sommervarmen).

Har en søster med eplilepsi som må ha tisselaken i senga og har derfor prøvd ut endel ulike typer!

Alternativet er som moni sier, ullteppet (tovet som så dan, så holder det på væske bedre). Noen unger lekker mer enn andre for å si det slik. Du bør iallefall ha noe som beskytter madrassen vel leksasjer (tiss, bæsj eller gulp).

Skrevet

Da vi kjøpte madrass til babyen sa hun i butikken at vi ikke skulle bruke tisselaken.... Det ville føre til at madrassen mistet alle sine "evner", med tanke på pusting osv.... Så vi kjøper overmadrass i stedet, så kan vi iallefall vaske det....

Skrevet

Ok..Da tror jeg nesten at jeg invisterer i en overmadrass :)

Huff synes synd på gamle og syke som må bruke disse kladdene:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...