Gå til innhold

Hva mener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I den fotokonkurransen som ihvertfall jeg er med på i sikker lagring på online.no. Er det flere som i et konkurranseforum har gått ut med premie og betaling for å stemme på dem.

En ting er å spørre om noen vil stemme på deg, da kan de jo velge om dde liker bildet eller ikke.

For meg krysser det en grense når man skal betale for det og love ut premier for stemmer. Men kun om personen vinner.

Hva mener dere?

Ifølge online.no er dette helt lovlig. Og de har ikke noen problemer med det.

Da blir det jo den som betaler mest og lover mest som vinner da. Forsvinner ikke moroa da.

Jeg vil gjerne ha stemmer på mitt bilde, men betale for det.... Det skal jo være moro.

https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=13&sortby=votes#3590

Dere trenger ikke stemme på mitt bilde, men her kan dere jo sikkert se hvilke bilder det blir betalt for og ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke inni sånne ting som dette i det hele tatt!!!!!!!! Så jeg fant ikke ut hvem som var ditt bilde, eller om noen var betalt for. Men det kom opp en advarsel at det ikke gikk ann å stemme lenger for det var avsluttet..

Men hvis det er slik at folk betaler andre for å stemme på seg selv er det patetisk syntes jeg.. Da forsvinner jo hele morroa.. Og spenninga. Hadde vært derfor jeg hadde meldt meg inn i denne eller andre konkurranser, for å vinne hvis jeg var best, hvis ikke, neivel så vant jeg ikke denne gangen.. Men som sagt så henger jeg ikke helt med i svingene og er vel derfor jeg heller aldri sender inn slike bilder og slikt..

Skrevet

En ting er i hvertfall sikkert dersom det er sånn det fungerer...og det er at det ikke er sikkert at det beste bildet vinner. Og da blir jo hele konkurransen tåpelig etter min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...