sunshine87 med spire :) Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Bare et spm som jeg tenker mye på. Jeg og mannen skal flytte og prøve å få barn. Men syntes det er litt kjipt ute mor. Litt hjelp og støtte fra ei som har hatt mange babyer,, vis dere skjønner?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 I akkurat det å få barn er hun ikke _så_ viktig om du skjønner selv om jeg klart syns det er godt å ha henne her. Men som avlastning nå når jeg er dårlig er hun helt fantastisk. Jeg er enebarn så jeg får litt enerett på henne ) Godt!
Trulte76 Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 mi bor 3,5 time med bil + ferje unna meg. Så vet hvordan det er å ikke ha henne tilgjengelig. Men det har da gått bra Var t.o.m alenemor med 2 stk i 2 år også , men da hadde det vært greit med familien i rundt ja. Men gikk jo bra det også. Klart har vært greit å ha søsken og foreldrene mine i nærheten, men jeg har klart meg bra uten:)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Jeg og mamma har et utrolig godt forhold, så jeg kan helt ærlig si at jeg ikke hadde klart meg uten henne. Hun er min bestevenn, støtten min når jeg syns det er litt "tungt" å gå gravid. Hun har forlovede på andre siden av landet og reiser ofte til han, så det blir jo ofte til at vi prates over telefon, men jeg må si hadde det ikke vært mulighet til å prates over tlf så hadde jeg nok ikke "godkjent" at hun reiste så mye vekk. Så mamma er veldig viktig for meg.
lillebell&lillemor Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Mine foreldre (og svigerforeldre) bor i utlandet (12 timer med fly!), og derfor har vi ingen nære slektninger som kan gi støtte og hjelp hvis det trengs. Så vi er ganske alene om alt mulig med forberedelsene. Det skal sies at mine foreldre har vært hjemme et par ganger siden april og kommer når det nærmer seg termin for å ta seg av lille snuppa vår på 2 år. Så selv om de ikke er tilgjengelig hver dag og med daglige gjøremål, stiller de opp så godt de kan, og det er godt. SKulle til tider ønske de bodde i nærheten, men sånn er det bare vi innretter oss etter forholdene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå