På vei igjen? Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Har som sagt holdt meg borte fra disse sidene pga at jeg ble så opptatt av å komme i fødsel. Har de siste dagene blitt veldig dårlig psykisk, har fra før av psykisk lidelse som bakgrunn som også står i helsekortet mitt. Av den grunn er jeg blitt litt dårligere de siste dagene og jeg tok i dag kontakt med Fødeavdelingen jeg skal føde og forklarte situasjonen. De tok meg såpass alvorlig at de sjekket meg nedentil for å se om jeg var blitt moden så kunne de sette meg igang i dag med ballongkateter siden jeg har hatt keisersnitt før, jeg var ikke moden men fikk time neste fredag 010808, dagen før min termin for igangsettelse. Så det er en lettelse for meg. Fikk også beskjed om at hvis jeg lurte på noe og trengte å snakke med en lege eller jordmor måtte jeg bare ringe. Helt utrolig snill lege Er 40+1 den dagen jeg settes i gang om ikke noe skjer før.
C@milla *EMIL* Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Det var da bra! Godt å høre at de tar deg på alvor! Da blir det vel noe lettere for deg også, endelig en dato å forholde deg til! ) Da kan du prøve å nyte de siste dagene dine som gravid, og se frem til du får den lille i hendene dine ) Lykke til da!
På vei igjen? Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 Tusen takk. Ja angst er ikke noe kjekt.
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 så bra du blir tatt alvorlig å får hjelp:) håper det går bedre når du nå vet litt mer hva som skjer... uansett kjempe mye lykke til klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå