Gå til innhold

gruer meg til bf skal ha permisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

å være alene med småtten. er redd han bare lar ligge å skrike i evigheter. han klager på meg, og synes jeg er for snar til å ta småtten opp. huff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kansje du er for snar? Det går nok heelt fint når han skal være hjemme med småtten, du blir nok overrasket over hvor bra det kommer til å gå. Det er jo ikke sagt at DU er bedre, er det det?

Skrevet

Det går nok bra. Bare du lar ham gjøre tingene på sin måte finner han nok ut av det. Sel om du synes han gjør noen feil, så bare husk at det gjorde sikkert du også. Det gjør vi vel alle.

Skrevet

Hvorfor i all verden har du fått barn med en mann du stoler så lite på da?

Skrevet

Da må du nok lære deg å stole på han, det er tross alt faren til ungen resten av livet. Du valgte han også.

Skrevet

Samboern min også er litt sånn. Siden en kompis av han bare lar ungen ligge å skrike så tror han det er slik det skal være. Jeg tar ikke ungen opp med en gang jeg heller da, hører etter på skrikinga. Om det er trass eller ikke.

Samboern min er ganske utolmodig også, å syns det er utrolig kjedelig å bare styre med ungen. men jeg tror at det går seg til når han skal ha permisjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...