Gå til innhold

svar far

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært borte i 5 dager og jeg ringte til barnefaren , vi er forlovet og han jobber borte, han snakker ikke med meg bare sender meg stygge meldinger som hold kjeft bitch, jeg forsøker å spørre om han har andre jenter der han jobber og han vil ikke si ja eller nei, Jeg tar det som ett tegn på at han har andre, han vet jeg er hjemme men ringer ikke og jeg kan ikke ringe han fordi jeg har ikke peng på kortet, hva er det med dere menn, så lett for dere å bare snu å å gå enda dama er gravid!

venter på tlf fra kjæresten min men han ringer ikke.

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror det er noe muffens her, dette høres ikke bra ut.

virker mistenkelig ut som han prøver og sjule noe.

uten at jeg skal si noe med sikkerhet. men med tanke på det du skriver, så virker det mistenkelig ut som det er noe han sjuler for deg.

ingen som sier "hold kjeft bitch" til dama si.

så her er jeg redd for at det er ugler i mosen! :(

Skrevet

å herregud,hva er det slags taper du er sammen med??du må jo også forstå at når han oppfører seg sånn så har han null respekt for deg.og ja,det tyder sterkt på at han holder på med noen andre.så gjør deg selv og ungen en tjeneste og drit i den fyren der!!han bare kaster bort tiden din og tar deg for gitt,og du kan finne og fortjener så innmari mye bedre!tro meg!!

lykke til!

Skrevet

Du hi, les innlegget ditt en gang til, og så svar på hvorfor du er sammen med dette sjarmtrollet............ (at man er gravid/har barn sammen teller ikke, det er ingen unnskyldning for å bli i et dårlig forhold)

Skrevet

Tror ikke du kan legge denne på menn generelt. "Ditt" eksemplar virker sjeldent dårlig.

Skrevet

Hadde jeg oppført meg slik, og kalt min samboer for "bitch" kunne alle sammen gitt meg en omgang juling.

Skrevet

unnskyld meg, men ingen "kjæreste" oppfører seg sånn. kvitt deg med han for din egen og barnets del. han fortjener dere ikke.

Skrevet

Hvis du har en kjæreste som kaller deg bitch, så bør du skjønne selv hvordan dette kommer til å gå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...