Gjest Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Er det noen som har erfaring med dette i forbindelse med prøving? Jeg leste litt her inne et sted.
badass_suburban-mom Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Skal visst gi mer EL-slim,men kan ikke si jeg har merka noe. Drikker mest grapefruktjuice fordi jeg liker det,og har det en ekstra positiv bieffekt,så er jo bare det kult! (dog drakk jeg ikke noe særlig av det de 3 gangene jeg ble gravid...)
*Babyønske* Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 >Hei hei... jeg har prøvd det denne pp ) Og jeg har merket at det gir mer el slim...Så sitter ikke spiren denne mnd så prøver jeg med juicen neste mnd.. Jeg syntes det smaker vondt da men det er verdt det:o))
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 skal man drikke det gjennom hele syklusen,eller bare ved EL?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Når mensen er over skal jeg handle grapefruktjuice =D VIL ha spire neste pp!!!
**micke** Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 jeg prøver også denne pp. jeg drikker et glass til dagen fra IKM til EL, også tar jeg slimløsende hostesaft / tabletter. hva med wild yam? har dere prøvd det? det skal ikke tas før etter EL, eller?
*Babyønske* Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Jeg har hørt at man skal drikke grapefruktjuice frem til el ) lykke til
blablablu Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 slimløsende hostesaft og tabletter??? for å bli fortere gravid? hmm..den var ny, hvordan har det seg??
**micke** Skrevet 25. juli 2008 #9 Skrevet 25. juli 2008 grapefruktjuicen skal visstnok øke kroppens slimproduksjon, mens slimløsende hostesaft (f.eks. bisolvon) skal gjøre det mer tyntflytende... alt for å hjelpe de små svømmerne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå