yasmina Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Har idag fortalt ungene mine at melka i kjoeleskapet kommer fra juret, puppen til kua. Fikk bare latter og "mamma, du er en toeysekopp " tilbake, ingen som trodde paa slike taapeligheter....
ingjo79 Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 He he! Ta de med på en gård! Det gjorde jeg med gutten, og han fant det svæææært innteresant dette med at mellka kom ut fra juret, inn i slanger og rør, og ned i en stor tank. Veldig fasinert! Et gullkorn fra knerten,2 år, i dag. var på badestranda og plutselig kom et helikopter og landa( Se og Hør-flaskeposten) på stranda. Han ble så ivrig at han tissa på seg! hehe!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Nei den må du dra lenger ut på jordet med hehe.. Der har vi en fordel som har vokst opp med bondegårder rett i nærheten.. Har liksom sklidd inn av seg selv slik lærdom.. Du får gjøre som hun over her sier å ta dei med på en bondegård pleier å være veldig mye kjekt for barna å se og gjøre der..
lillebror er " forsinket" Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 vi hadde smaabruk da jeg var liten. En dag da det kom besok fra byen, ble noen kyllinger fodt. Hun kikket ivrigt i rugekassen for dette var stas. Da hun kom hjem spurte mamman om hun hadde sett kyllingen kom ut av egget. Da ble hun sint for hun hadde jo selv sett at de kom ut av en kasse......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå