Gå til innhold

lavt stoffskifte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre her med lavt stoffskifte? Kan ingenting om det men ønsker å bli gravid. Noen som vet noe?? Har ikke startet med noen behandling for dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg vet ikke om du har funnet ut noe om dette, ser det er en stund siden du skrev inlegget.

Men jeg har en søster som prøvde i over ett år uten å bli gravid. Da hun begynte utredning og sto på venteliste for ivf, fant legen ut at hun hadde lavt stoffskifte. Hun fikk vite at hun ikke kunne blitt gravid med det.

Så fikk hun medisiner, og ble gravid bare uker etterpå. Hun må bruke medisinene hele livet, også når hun er gravid, men det går helt fint.

Dersom du ønsker å bli gravid, må du nok begynne behandling med mindre der finnes forskjellige "grader" av lavt stoffskifte.

Lykke til!

Skrevet

Takk for svaret ditt =)

Var gravid og mistet i uke 13, fikk etter på svar på blodprøver at jeg hadde lavt stoffskifte....begynte å lese litt på nett, men fikk litt panikk da jeg leste at folk som er gravid med lavt stoffskifte og som ikke går på medisiner får barn med hjerneskader.....Så da fikk jeg helt panikk...kanskje det var grunnen til at jeg mistet.... Fikk legetime, men da fant han ingen prøver...måtte derfor ta ny...de fikk jeg svar på torsdag og da så alt helt fint ut...men kan jeg stole på det...Har så lyst å bli fort gravid igjen. Er 4 uker siden jeg mistet nå...Ikke fått mensen tilbake enda, så kroppen er sikkert ikke helt leget.

Skrevet

Jeg har lavt stoffskifte. Da er levaxin tingen. Jeg kunne gå opp fem kilo på en uke før jeg startet på denne medisinen. Nå er jeg stabil og gravid. pluss at stoffskiftet er mye bedre.

Lykke til klem

Skrevet

Gratulere så mye =))

De siste prøvene var fine igjen, så blir litt forvirra...men tror nok jeg vil be om nye blodprøver om jeg blir gravid igjen!!

Kos deg med magen din du- håper jeg kommer etter snart da =)

Klem

Skrevet

Jeg har nettopp testet positivt. Så er 4+2 nå. Har gått på pergotime og tatt otrivelle hormonsprøyte. Har gjort dette to ganger. Ser ut til at vi har lykkes denne gangen. Er egentlig veldig glad, men også veldig redd for å bli skuffet. Leser så mye om at jenter mister både tidlig og sent i svangerskapet.

Ja,vi får håpe det ordner seg for deg snart også. Kleeeeem

Skrevet

Så spennende da =)) Bare tenk positivt. Skal jo som regel gå bra!! Jeg har heldigvis 2 friske, fine barn fra før, så trøstet meg med de da jeg mistet. Håper virkelig at jeg blir fort gravid igjen nå....Hadde vært supert =) Føler meg helt klar til en til nå =) Yngste bynner jo på skolen om 9 dager =)

Bar kos deg m alle graviditets tegn du. Skal gå bra det her vet du!!

Kleeeeemm =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...