Endaenbabyønskes Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Hei! Er lykkelig for at vi har kommet oss så langt denne gangen:) Har mistet noen ganger før, men denne gangen skal det bare gå bra! Skal på UL i morgen for å se på lillegull....... Gru/gleder meg....... Har noen av dere vært på UL i uke 12 og hva så dere da? Klem
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Hei hei.. Og velkommen hoppende hit:) Jeg var på UL i uke 12, og så ett bitte lite nurk av ett mini menneske, med stort hodet og liten kropp. Ellers var det vanskelig å se for babyen hoppet og hoppet og hoppet akkurat som den sto på en trampoline. De måtte ta still bilde for å klare å sjekke at hjertet og alt var i orden.. hehe:) Alt var i skjønneste orden. Jeg fikk også tidlig UL pga mistet to ganger før, og klarte ikke legge fra meg tvilen, men alt var i skjønneste orden, og jeg var overasket over hvor mye man fikk se så tidlig. Lykke til i morgen, og meld oss etterpå
:*lillefru*:har født*: Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Gratulerer med 12 fullgåtte uker & velkommen hit til 2.trimester ) Håper du får en fin tid her inne!!! Masse lykke til på UL i morgen, du kommer til å bli overrasket over hvor mye du ser )
Endaenbabyønskes Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, det var fantastisk det vi så på UL i dag!!!! Det er helt utrolig med den teknologien...... Fant ut at jeg sansynligvis er noen dager lenger på vei enn antatt pga at fosteret var endel større enn vanlig for uke 12+1. Er ca 12+4 eller 5. Alt var bra. Fingre og tær, hjernen og alt var der:))))) Var hos Peter Molnar på majorstue klinikken. Han var kjempeflink!!! Forklart alt veldig grundig. Var en lydig liten tass der inne..... Takk for koselige svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå