Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. For de som har EL slim- noe jeg har... (fannt ut i dag, aldri tenkt over at d er det det er...) Har man det den dagen man har EL? dagen etter? komer slimet før egget? etter egget?

2. Jeg hadde sex med min kjære på søndagskveld, han jobber offshore og er borte nå....jeg har EL nå, og undrer derfor på om det er sannsynlig at cellene hans lever inni meg enda....altså 3 dager etter? Noen sier 9 dager, noen sier 3 noen sier en uke( jeg har ikke troa på at de klarer å svømme rundet der oppe så innmari lenge.......de kommer jo ut i gjen så vidt jeg har erfart.....) Hva gjør de i såfall oppi der i alle disse dagen? svømmer de eller venter de? har de bare ikke kommet ut enda? detter egentli utenfor min fatte evne.....men tar i mot råd/tips/erfaringer/påstander og motivasjon!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=) jeg har ikke så mye erfaring med dette. Men skal visstnok ha el i morgen, og jeg er mest fruktbar fra 21.7 - 26.7. Etter det jeg har fått med meg:) Så det ser ut som man har slim både før og etter selve el dagen.

Cellene kan leve i oss i opptil 6 dager, men siden egget dør i løpet av 1 døgn ca, så er det liten mulighet til å bli gravid, men er du heldig så kan det ha slått til dagen etter:). Men det er en veldig stor mulighet for at du kan bli gravid etter søndagens sex. For da var du nok også i begynnelsen av din mest fruktbare periode. Ser ut som om du ligger ganske likt som meg når det gjelder el og lignende:)

Svarte så godt jeg kunne etter mine egne erfaringer om el og diverse=)

Skrevet

Glimrende svart!! Tusen takk! hvis cellene hans er i skikkeli godformen så er de inni der enda, egget er på vei ut nå så vidt jeg vet.... hadde jo positiv el-test i dag!! håper på at cellene hans er der enda å venter på egget mitt!!

Skrevet

Fint svaret mitt var til hjelp=D Ja, da er det en god sjangs for at de fortsatt sitter å venter på egget;) Lykke til! *håpe håpe* =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...