Gå til innhold

Andre som må tisse heele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 25 og siste uken og litt lenger kanskje, har jeg måttet tisse hele tiden, Det er ikke urinveisinfeksjon, det har jeg sjekka. Det er nok vekten av baby som presser på blæra. Andre som merker det?

Drikker mye vann også da, tørst hele tiden... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aaa, jeg og! jeg er bare 19 uker, men synes noen ganger jeg må tisse konstant. kan våkne på natta og være kjempetissetrengt, men når jeg går kommer det bare noen dråper. har gått på do to ganger om natta siden de aller første ukene. har ikke uvi jeg heller, livmora presser tydeligvis bare ordentlig på blæra.

Skrevet

Jeg testa meg med selvtest i går og den var positiv for nitritt (=UVI). Hos legen i dag var den negativ. Grr.. fikk antibiotika i dag likevel, fordi jeg tisser ofte, har vondt i magen nederst og fikk pos selvtest. Rart den ble neg på legekontoret, men jeg håper jo det er UVI som gjør at det er vondt. Litt bedre allerede faktisk mener jeg :-)

Skrevet

Jeg også... 27+0. Men det går veldig i perioder, av og til må jeg på do hver time, særlig om kvelden, mens tidligere på dagen er jeg omtrent som før. Kanskje det har noe med babyens aktivitetsnivå å gjøre - av og til kjenner jeg faktisk at han/hun sparker rett i blæra mi. Fulltreffer etter fulltreffer! Grrrr... Jeg er også redd for UVI, har hatt det mange ganger tidligere, men det har vært greit det siste året. Det som skremte meg mest, var at jordmor sa at symptomene på UVI kan være helt annerledes når man er gravid. Til vanlig er det ikke noe problem å skjønne det når jeg har UVI, for å si det sånn. ;) Men når man er gravid, kan det at man har mye kynnere noen ganger være det eneste symptomet. Skummelt!

Skrevet

Jeg er 25 uker og må også tisse hele tiden... det går endel dopapir for å si det slik blir nesten sår.. hehe..

Skrevet

jepp!!! tisser heeeeeele tia! DA jeg var 8 mnd på vei, talte jeg 14 ganger på 50 miN!!!

Skrevet

Signerer den her jeg åsså :) Tisser HELE tia... :) Men hvor får man tak i selvtester for UVI?

Skrevet

Vi har de der jeg jobber på apotek1

Skrevet

Tisser og drikker vann heeele tiden jeg også. Har svangerskapsdiabetes, så det har vel noe med det å gjøre også.

Siden du drikker så mye så kan du jo nevne det neste gang du skal til lege eller jordmor, så de kan sjekke om du har sv.diabetes eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...