Monajenten Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Her går det fortsatt kjempefint, jeg er faktisk litt imponert over meg selv, hehe;-) Har aldri hatt sånn viljestyrke når det gjelder kosthold før!! Dagens: Frokost: Nutrilettshake Lunsj: 1 knekkebrød med mager servelat og agurk Middag: Svinewok med masse grønnsaker 1. Lille Luri og meg o",) 2. Monajenten 3. stinepijah 4. Annettemor 5. wonderFull 6. Grethe ) ~mamma til Andrea~ 7. Studenten™ 8. Bolle nr 3 9. barelillemeg 10. Styredama har gått i land 11. kian 12. Renate77 13. storebror og knerten 14. Mammaen til Luca 15. Joikaboll@ 16. Vektjenta <3 17. *Augustprinsesse* 18. (S) TinkerBelle <3 19. Red Maple Leaf 20. frk.Nilsen 21. Nelly79 med Theo og Milla 22. Palmesus 23. Den tørre melkekua 24. Mammaen til lille Snupp 25.Nå har vi 2 sjefer i huset 26. 5 om dagen 27. Randine med januarbaby 28. Mammatiltofirbenteogentobent 29. TanteLilla 30. Bjørnen Collargol
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Jeg holder på å fikse kroppen etter helga... ) Frokost: eggerøre med pølse lunsj: Is (skam seg, var i byen med ei dib'er) "middag": 2 brødskiver med ost (NAM!!!) Så blir det vel en atkinsbar til kvelds, vil jeg tro! Kjedelige greier...
Monajenten Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 Jeg skal på fest i lørdag, så da blir det jo noen øl og litt sånn. Må vel spise litt mindre på fredagen eller noe, evt. danse som en gud sånn at jeg trener vekk det jeg får i meg, hihi;-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Øl? Drikk vin, så blir du så fiiiiin Hehe ) Drikk og kos deg du, and dance your ass of!
Monajenten Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2008 Liker ikke vin, da blir jeg kvalm og spyr;-) Og jeg MÅÅÅÅ ha Hansa fatøl:-P Så ja, jeg får danse som faen, hehe;-)
frk Nilsen Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Vært på bytur i dag, gikk til byen :-) Ikke is tross varmen! Har på skrittelleren i dag og. Til nå rundt 8000 skritt. Frokost: 3 ryvita med magert pålegg, vann og kaffe Lunsj: Gresk salat, vann og kaffe Mellom: Frukt smootie Middag: Chili con carne med soyabønner og linser. Laget av karbonadedeig. Kveld: Bringebær med vaniljekesam
Monajenten Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2008 Du har vært superflink:-D Syns vi er skikkelig flinke, jeg! Det er kjempemotiverende å støtte hverandre sånn som dette. Jeg merker også at jeg blir mye fortere mett og orker ikke like mye som før. Spent på vekten i morgen ja.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. juli 2008 #8 Skrevet 23. juli 2008 du vet du er fra bergen når du liker hansa! *Grøss* heheee! her går det strålende frokost - omelett med pølse og ost lunch - ikke noe desverre middag - lavkarbo tortilla med tacokjøtt og grønt. mmmmm. dessert - blir helt sikkert bringebær med fløte.
Monajenten Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. juli 2008 Hansa er BEST!!!! Grøsser du??? *skuffet over stinkusen* ;-) Men du er flinkus du også:-) HURRA for SS-jentene, hihihi;-)
frk Nilsen Skrevet 23. juli 2008 #10 Skrevet 23. juli 2008 Sier bare DAHLS jeg altså...... Nå fikk jeg sinnsykt lyst på en iskald pils i varmen... *drømmesegbort*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. juli 2008 #11 Skrevet 23. juli 2008 mona! hahahaha. ja jeg grøsser! jeg liker best tysk eller belgisk øl jeg da! mmmm. hoegarden, heffenweisser.. mmmmm..
Monajenten Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 23. juli 2008 Av utenlandsk øl, sier jeg bare STELLA Artois - ingen over, ingen ved siden;-)
Monajenten Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 23. juli 2008 Hvor er det blitt av dere andre? Det er MANGE som ikke har svart på noen av trådene.
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #15 Skrevet 23. juli 2008 Liiiiten utskeielse igår med et par vaffelflak, ellers prøvd å være flink og spise mindre godis. Spiser relativt sunne måltider, er snopet som har sabotert mine forsøk på å komme ned i før-gravide vekt. Skal ha jordbær med yoghurt is etterpå til kaffen. Tror ikke det er så gæli ille kalorimessig sett.
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #16 Skrevet 23. juli 2008 Frokost: 2 knekkebrød med *lalalalala* Lunsj: 1 kiwi, 1 banan, 1 glass vann Middag: Stekt kylling og salat, vann Hoppet på trampoline, skal gjøre det senere også :-) Men hva har dere som pålegg???????
seigdama...og 4 små... Skrevet 23. juli 2008 #17 Skrevet 23. juli 2008 Jeg er her..... Dere er jo kjempeflinke:-) Det går ikke så bra med meg, synes det er vanskelig med slanking når det er ferie. Det blir ingen rytme i dagen. Det blir jo første veiing på meg i morra for sist torsdag var jeg på setra. Dere kan jo få høre min dagens...ikke få sjokk... frokost: 2 brødskiver med skinke og majones.. 2 knekkebrød med ost..flink... 1 glass vann 1 kopp grønn te lunsj: blåbærmuffins som dattra mi laget... Mellommåltid:1 nektarin 1 brødskive med pølse og majones... Middag: Masse! kjøtt med fløtesaus potet og masse salat. vann til drikke Dessert: 1 blåbærmuffins Skal ikke spise mere i dag, kanskje en frukt. Uff, er alt for glad i mat. Skal gå en liten tur med hunden etter jeg har lagt ungene.
frk Nilsen Skrevet 23. juli 2008 #18 Skrevet 23. juli 2008 Faste pålegg i kjøleskapet: Mager ovnsbakt leverpostei Kylling/kalkunskinke med pepper eller den nye løvtynne med porvence(DIGG!) Synnøve Finden hvitost-lett Philadelphia light Spesialsalami Rødbetsalat Det er det jeg varierer med på mine ryvita til frokost. Smør spiser jeg ikke, smaker ugg! Har alltit tomat, agurk og paprika som jeg av og til slenger på philadelphian.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå