LilleTrille med en tulle Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Hei! Jeg skal begynne å jobbe som vikar i skole og barnehage her i nærmiljøet. Det er 2 barneskole jeg kan melde meg hos, den ene utlyser stillinger, mens den andre er min gamle skole, hvor jeg kjenner alle og har hatt ett par teatertimer med barna. Så har jeg meldt meg som vikar hos en barnehage, og lurer på å melde meg hos en til. Så det jeg lurer på er hvor mange jeg skal melde meg hos? Burde jeg melde meg hos begge skolene? Og begge barnehagene? Hvor mange steder burde man melde seg som vikar? Jeg vil jo ikke bli nedringt, og alltid måtte takke Nei til noen, men samtidig vil jeg jo ha muligheten til å jobbe mest mulig, helst omtrent hver dag. Og hva er gunstig lønnsmessig? Barnehage eller skole? MVH :-D
mn73 Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Jeg vet ikke om det lønner seg mht skole eller bhg, men jeg syntes du skal melde deg flere steder for din egen del. Jeg jobber i bhg, og har noen vikarer tilknyttet, og i perioder jobber de fullt, andre perioder er det stille. Man vet ikke når sykefravær etc dukker opp. Men spør også om hvor mye du kan regne med etc, og vær åpen om at "åjj her var det besdt for meg å være, her vil jeg si mest ja" hvis en av stedene er slik at du føler det.
LilleTrille med en tulle Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 Ja, det er det jeg tenker. Vet jo at jeg trives godt på den ene skolen hvertfall. Så får jeg heller bare si Nei litt mer til de andre stedene. Takk for svar, flere mottas gjerne:)
temine Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Meld deg over alt du, og fortell dem at du gjerne vil jobbe, men at du for din egen del har meldt deg flere steder, og kommer til å si ja til den første som ringer. F.eks:) Lønnsmessig vil det vel være ganske likt, så fremt du ikke har utdannelse noen av stedene. Tror ass.lønna er ganske lik på skole og i barnehage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå