♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Han har ikke ønsket baby nå. han har ikke vært klar osv osv osv.. jeg er 10 uker idag, og har vært ti tøffe uker kan man si. jeg klarer virkelig ikke ta abort, og brøt totalt sammen idag fordi jeg synes det er helt for jævlig å være aleine om det. han begynte å gråte, og sa at siden det var så viktig for meg, så får han heller bare tilpasse seg og fikse detta så nå er jeg endelig gravid på "ordentlig"
Trulte76 Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 så godt at det ordnet seg da. Ingeting er bedre enn at den er ønsket av dere begge
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 synes jeg og den er vel ikke direkte ønsket av far enda, men jeg veit at den blir tatt godt imot, og jeg tror at når magen kommer og ting begynner å bli realistisk for han, så vil han nok glede seg han og tar bare litt tid..
Trulte76 Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 ja det kommer skal du se Det må vel bare sige skikkelig inn. Blir nok en stolt far når babyen er født:)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2008 det tror jeg og han er utrolig flink med treåringen min, og de tre niesene hans forguder han så jeg veit at han liker unger og alt det der. er bare skremmende igrunn.. han har ingen god grunn til å ikke ville heller se. han var først helt imot. så når jeg sa at griet, jeg bestiller time til abort, så sa han nei! han måtte tenke litt til. men han ville fortsatt ikke, men var iktvil og sånn. så nå sa jeg at jeg ikke orka det "tullet" hans mer. får sammenbrudd jeg. så da blir det bebbis og han venner seg til tanken og sånn.. og han tror ting er mye værre enn det er. han tror det er sååå dyrt, men jeg har jo ALT etter førstemann. trenger kun litt rosa klær hvis jente haha.. så han ser kanskje litt lysere på ting nå?
Trulte76 Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 ja det er jo som regel alt baby utstyret som koster penger. Jeg måtte jo ha alt nytt, siden mi minste er snart 7 år Men har du alt fra før, så er det som du sier, bare litt rosa klær visst jente. Så vil dere få litt klær også når babyen er født:) Så du har en fra før, så dette blir hans første? Sikkert litt skremmende også da Men han vil nok glede seg til slutt.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 det var hyggelig å høre. kos deg med babyen i magen=)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. juli 2008 ja det er hans første.. så det er skremmende å gå fra "ungdomslivet" til familiefar!!! han er 28 år så er jo på tide og gi littegranne slipp på ungdomsnykkene men som jeg sa til han, at jeg har INGENTING imot om han vil være ute og farte med kamerater og sånn på kveldene innimellom og ha det morro med dem selvom han får unge! for jeg klarer meg fint her hjemme aleine en gang i blandt så trooor at det hjalp litt på humøret hans. innbiller meg at han ser for seg selv totalt blakk og fastlåst i heimen med møkkableier *leer*
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #9 Skrevet 23. juli 2008 Så bra! Åså kan du trøste deg med at det er nok en grunn til at man går gravid i 9 mnd! når tiden kommer er han nok blitt vandt med tanken og er klar! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå