Gå til innhold

er det noen som har greie på solarium her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fint vær nå og håper til uke men mye å gjøre før vi gifter oss andre august og ikke tid til å ligge i sola.

Har det no for seg å ta solarium 4 dager etterhverandre til uka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, men da ville jeg begrenset meg til 10-15 minutter hver gang, og smurt meg. Pass på at ikke ansiktssola står på. Og ha Antix klart i tilfelle du lett får munnsår av sol.

Skrevet

Jeg begynte å ta sol 5-6 uker før jeg giftet meg for å rekke å få en jevn fin farge med et par soltimer i uka. Men etter 2-3 ganger fikk jeg masse kviser og stygg hud, så det sluttet jeg med, og da ble huden bra igjen. Har hørt flere som har fått kviser av solarium. Og det er jo ikke noe stas å ha på bryllupsdagen...

Skrevet

ok,, takk for tips. men smurt meg med hva? og jeg blir brunere? har vært i spania så har grunnlaget men trenger en sisite innspurt.

Skrevet

har aldri hatt no problem med det, tar det alltid før sydenturer og sånn, men hjeper det med 4 dager på rad, blir jeg noe brunere?

Skrevet

Selvfølgelig hjelper det- men som nevnt skal man ta 4 dager etterhverandre så ville jeg nok ikke tatt mer enn 15 min om gangen.

Skrevet

Smør deg m solfaktor 12-15 hvis du har litt underlag.

Skrevet

Det er anbefalt å ta solarium med minimum 48 timer mellom hver gang. Så bedre du tar 2 ganger, og 2 ganger vil vise, i alle fall når du har et grunnlag fra før for da tåler du sole deg litt lengre enn om du skulle aktivere pigmentene etter en lang vinter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...