Gå til innhold

dere som baker brød selv.... brødformer eller brødbakemaskin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

kjøpte meg visst brødbakemaskin på butikken nå jeg.... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

brødbakemaskin er genialt..!

=)

Skrevet

Men spørs hva kvalitet den er når den koster 399 på Rema1000.... Hehe.... Men jeg må jo prøve den! På nettet på Siba koster den 599.

Skrevet

Jeg har bakemaskin, menn bruker former da jeg synes brødene blir best da.

Skrevet

Bruker bare form eller ingenting, da blir brødene best synes eg:)

Skrevet

Har både brødbakemaskin og brødformer.

Brukte brødbakemaskinen mye når jeg fikk den, men nå sverger jeg kun til brødformer. Synes brødene holder så mye lenger enn det brødet man lager i brødbakemaskinen (men det er jo min mening).

Skrevet

Definitivt brødformer!! Mamma hadde maskin før, men det blir jo kun ett og ett brød i den da, dessuten blir de ikke like gode synes jeg. Bruker du former og har varmluftsovn kan du bake 4 brød samtidig og fryse ned resten.

Skrevet

Vi baker 4 store brød stort sett hver dag så vi bruker former ja.

Skrevet

Oktaviastar; baker du alt/nesten alt brød dere spiser selv?

Eg gjør det nå nemlig, men får hele tiden høre (spesielt av min mor) at det kommer eg aldri til å fortsette med...."det er lett nå i begynnelsen" og "det er jo ikke noe problem når du bare har 1 barn som spiser brød" går litt igjen....

Men eg hadde liksom tenkt å gjøre det når vi har 4-5-6 barn også eg;)

Skrevet

Ja, veldig sjelden vi kjøper brød. Det ble til at vi bakte 4 store brød 6-7 ganger i uka en periode, nå ca en gang mindre pr uke etter at eldstemann flyttet hjemmefra. Øker vel litt på igjen når de minste vokser til før flere flytter hjemmefra.

Skrevet

Det er vel bare en vane som "alt" annet regner eg med:) Eg synes det er kos å bake....og så godt med hjemmebakt;)

Skrevet

Hadde brødbakemaskin, men ga den til bruktbutikken. Syntes brødene ble som en stor klump. Vanskelig å skjære normale skiver.

Jeg bruker former nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...