Gå til innhold

Fråverande kvalme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er ikkje komen så veldig langt på ferda; berre ca 7 veker. Likevel opplever eg allereie noko som er heilt annleis enn dei tre tidlegare svangerskapa. Eg finst ikkje kvalm! I staden har eg blitt overraska av ein alldeles overveldande appetitt. Eg trudde det var frustrerande med kvalme og denslags ubehag, men det er ingen ting imot det eg erfarer no.

Eg har fått gutar tidlegare, så ein tanke som har slått meg, er at: hm...kanskje det er jente denne gongen då, sidan det er så heilt annleis? Men så les eg overalt her at kvalme betyr jente, så det rimar ikkje heilt det heller. Eg har lagt på meg ganske mykje alle dei tre tidlegare svangerskapa(20kg ++ Slutta å vege då det vart for nedslåande), og då har eg vore temmeleg kvalm fyrste halvdelen av tida. Korleis i all verda skal det gå denne gongen? 50 kg? Eg går mesteparten av dagane og tenkjer på matskapet, og bruker alt eg har av vilje til å styre unna. Eg veit at svangerskap ikkje er slanketid, men eg kan ikkje berre la dette styre seg sjølv heller.

Er det berre eg som ikkje er kvalm, eller? FInst ikkje eit snev av kvalme her. Berre massevis av plagsom matlyst. Eg skulle kanskje vere glad?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette varierer fra person til person og graviditet til graviditet! jeg er riktignok bare 5 uker på veg men er ikke kvalm! men er tidligpå begge av oss så det kan jo komme når som helst=P vi får være glade den tiden vi slipper det tror jeg!

Skrevet

hei. Nyt at kvalmen ikke har tatt deg du :) hvis du er veldig bekymret for vekten ha masse fersk frukt i huset. lag yoghurt is med 0 kalorier. masse snacks som er gode men som ikke er fetende :) google å se om du finner kalorifattig mat som frister. lag gode sommer salater :)

Grattis med barn i magen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...