Stoltest Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Oppdaget nettopp dette når jeg skulle tørke meg. Har i tillegg min første dag på 10 dager uten kvalme, dette må vel være dårlige tegn.. Hadde samleie i går kveld, men hvis blodet er pga. det, burde det ikke da kommet tidligere på dagen i dag?!
LilleSolaMi<3 Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 er det mye blod? friskt blod? eller brunaktig utflod?
Stoltest Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 Det er friskt blod, men ikke mye, bare litt på papiret, ikke så mye at det er blitt flekk i trusa..
LilleSolaMi<3 Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 ingen ekspert på dette,men se det ann,om det gir seg eller fortsetter,om du får smerter osv! er visstnok vanlig å få noen blødninger,mange nye blodårer som er lette å briste som feks ved sex,så ikke ta sorgene på forskudd,men avvent litt og se =) krysser fingre for at alt er bra=))
Maf og lillemann Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 husk at 1 av 4 gravide opplever blødninger i 1.trim, uten at det har noe med en abort å gjøre =)
Stoltest Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2008 Jeg prøver å tenke positivt, er bare at dette har skjedd en gang før, og da var det spontanabort, så jeg har angst for alt som ligner blødninger denne gang.. Vanskelig å tenke at det kan gå bra denne gang når det ikke gjorde det sist! Men, er bare å vente å se! Blødninger er nå gått over til å bli brunlig utflod, er fremdeles minimalt på papiret nå og da.
tarmin 16 mars Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 hei. jeg fikk blødning for ei uke siden. ringte legen hun sa vist det førtsette neste dag så måtter jeg inn på ul. jeg fikk ikke noe neste dag. men så var det i går søndag etter jeg hadde vært på tur til danmark fikk jeg blødning igjen. ringte til legen i dag fikk kommet inn. han sente meg videre til sykerhuset han trode det var uten for livmoren. når jeg kom inn å lå der var jeg litt redd. men så sa hun her er det et hjerte som slår fint. å det er ikke uten for livmoren å jeg er 6uker og 4 dager men jeg måtte ikke løfte må da det helt mero. det er lurt å sjekke seg uannsett. dette går sikker kjempe bra for deg lykke til
Stoltest Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. juli 2008 Takk for håpefulle ord! Har vært i dag og tatt HCG-prøve nr. 2, ktr hos lege på fredag og UL på mandag, det er bare å vente å se, jeg krysser alt jeg har av fingre og tær!
Mannemor Skrevet 29. juli 2008 #9 Skrevet 29. juli 2008 Hei på deg :-) Hvordan går det med deg? Gikk det bra på UL igår? Tenker på deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå