Rorrimamma Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Min legger vi på siden slik de gjorde på sykehuset, annenhvergang mot høyre/venstre. Føler det er tryggere i tilfelle han skulle gulpe. Men han sover best på rygg... Hva gjør eller gjorde du? Synes å huske vi la han forrige på rygg og varierte hvilken vei hodet skulle ligge mot. Når synes du jeg kan la min lille gjøre det? Han er en uke gammel nu.
Mammaen til Turid Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 vesle vår la seg på venste side hun.. uansett om vi la henne på rygg eller på høyre.. hun var litt "sammenklemt" når hun kom ut.. la han sove på ryggen hvis han vil.. gulpen kommer seg opp uansett... men det går seg til med tiden.. =)
Tredjemann på vei :D Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Det anbefales å legge babyen på ryggen hver gang den skal sove helt fra starten av. Advares mot både mage- og sideleie p.g.a faren for krybbedød. Vesla mi ligger nå kun på magen når hun sover inne og på siden i vogna, fordi hun sover så dårlig på ryggen, dvs. hun sovner aldri om vi legger henne på ryggen. Hun er 2 mnd.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Vi la henne på rygg når vi ikke var ved siden av henne, men når vi hadde henne rett ved slik at vi så henne la vi henne annehver gang til siden. Ang gulpet så får de det ut alikavell om de er så små. Det gjorde i alle fall jenta vår :-)
1baby,og 1 spire Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Her har hun våres bare ligget på rygg
Rorrimamma Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2008 OK. Tusen takk for tips, da lar jeg han ligge mer på ryggen. Gøy å "se" deg igjen Bjørnen Collargol, du fikk visst litt før meg. Men likte innleggene dine i BiM
møa Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 min sov på ryggen den første mnd. da ble han verre og verre å få til å sove. så fant vi ut at han ville ligge på magen. da sovnet han med en gang, og sov mye lengre om gangen. vet de egentlig ikke skal sove på magen, men han ble så mye mer fornøyd.
Supertea Skrevet 23. juli 2008 #8 Skrevet 23. juli 2008 Helt i begynnelsen lå han på siden. Av en eller annen grunn føltes det mest riktig. Vi gikk ganske fort over til å legge ham på ryggen, og han har sovet på ryggen siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå