Gå til innhold

hodepine. hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann. nå sliter jeg skikkelig med hodepine. pleier å ha en del migrene, men siden jeg er gravid tar jeg ikke de sterke migrene tablettene. Er det trygt å ta ibux eller paracet?

Greier jo ingentingen nå:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

paracet kan man visst ta,men helst ikke ibux=)

Skrevet

veit akkurat hvordan du har det. har slitt mye med det! og har det litt hver dag. blir halv sprø. DU må for all del ikke ta migrene tabletter og ikke ibux. spurte min lege i og med at jeg har migrene og er litt avhengig av tablettene mine. men fikk blankt nei. det er farlig for fosteret! Hun sa bare at det beste du kan gjøre når du får skikkelig vondt i hodet er å ta paracet, legge deg på mørkt kaldt rom gjerne med vifte, kald klut, drikk MASSE vann og sove!! eneste som hjelper. og for å forebygge migrene og hodepine: DRIKK MER VANN ENN DU KLARER! spis ofte!! knekkebrød, middag, frukt, grønt osv:) jeg gjør det meste for å ikke få hodepine ...har alltid med meg vann og eple i veska når jeg er i butikken osv! gå aldri med tom mage! unngå sukker!!

Dette er mine råd til deg. og jeg veit hvordan du har det.

lykke til:)

PS: jeg er 12+4 på vei

Skrevet

tusen takk for svar. da blir det en paracet og senga på meg, mens sambo lager middag!

er 12+3 idag jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...