Gå til innhold

Jeg er ganske fortvila....jeg trenger tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er overvektig. Nå gidder jeg ikke mer. Jeg skal slanke meg. Men nå kommer problemet. jeg har problem med hofta og klarer ikke trene for tiden. skal operere i oktober og gå på krykke i 3 mnd.

Jeg vil gå ned i vekt til jul! Hvordan skal jeg klare det uten trening? :( Jeg vil ikke operere, men samtidig vil jeg for da kan jeg få livet mitt tilbake!

har dere tips til hvordan jeg kan gå ned i vekt på krykker?

Jeg spiser sunt. utenom at jeg spiser litt godterier. men det er jeg slutta med nå da.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forminsk porsjonene du spiser. Ta vekk fks 30% til å begynne med, og ikke spis mer enn 1 tallerken til middag. No seconds.

;o)

Det går saktere, men den rette veien, om man forminsker porsjonene.

Og alltid drikk vann før hvert måltid.

Skrevet

Kan du ikek drive noen former for trim, hva med svoemming ? Det er somregel kjempebra trening :)

Skrevet

Spis mindre av gangen, men porsjoner utover med kortee mellomrom, feks hver 2,5-3. time (trenger ikke være mer enn litt frukt til enkelte av måltidene altså). Drikk mye vann - det hjelper på metthetsfølelsen.

Evt kan du bli gravid og satse på svangerskapskvalme - jeg tok av 3 kg forrige helg på å bare ligge og gå på do innimellom ;o) (dette var en spøk altså, for de som evt ikke tog'an).

Skrevet

ja, jeg kan forminske måltidene. men jeg spiser ikke så mye heller...men kan vel alltids forminske. :)

Jeg kan ikke svømme pga hofta. klarer ikke bevegelsene med hofta nå før operasjonen engang. Og etterpå kan jeg ikke belaste beinet...:/ kjedlig :(

Skrevet

Se om du kan finne noe som passer her:

lavkarbo.no

Skrevet

fyll halve tallerkenen med grønnsaker/salat 1/4 med hovedrett og 1/4 med pasta,ris poteter.

Ang svømmingen går det an å ikke bruke beina også. det gjorde jeg da jeg "nettopp" hadde tatt ks. hadde trøbbel med å bevege beina fordi det gjorde så vondt men brukte armene flittig og det hjalp godt å komme seg i vann og ikke ha den belastningen på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...