Gå til innhold

da har jeg vaert paa

Anbefalte innlegg

Skrevet

siste svangerskapskontroll med mini i magen.

naa er det innleggelse om 11 dager og KS om 12 dager :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint at det gikk bra.

Har du husket og pakket da?

Skrevet

Pakket,,,, nei, har faktisk ikke begynt engang....

kanksje snart paa tide??? :)

Skrevet

Kanskje det hvis du skal ha med deg mye?

Nei da, du kan jo vente noen timer før du skal ta KS eller så kan du la din mann/sambo gjøre det.

He, he, he da hadde du fått med deg mye rart tenker jeg.......

Skrevet

Han pakket fakltisk mesteparten foerste gang og det gikk helt greit ... Han er ikke saa dum :)

Men jeg tenkte jeg skulle legge frem ferdig ladet fotoapparat i dag slik at det ligger klart hvis vi skulle maatte dra foer....

Skrevet

Hei.. Så spennende da:) Jeg skal også ha planlagt k.snitt, og gleder meg til det blir min tur!! Gleder meg så og er så spent på å møte babyen:) Hvor lenge før får du ta k.snitt? Jeg skal ta enten 8 dager før eller 15 dager før tror jeg. Men skal til kontroll i uke 36, og dato blir fastsatt da, skjer det noe før blir det regnet som prematurt og da må det jo bli haste k.snitt..

Skrevet

Jeg skal ha snittet 12 dager foer menstermin og mellom 16 - 22 dager foer UL termin. Har hatt flere ULer....

Er mitt 3 snitt og har hatt HELLP tidligere saa derfor saapass tidlig :)

Skrevet

Hva er HELLP???

Dette blir mitt tredje snitt også. Jeg håper de tar barnet 15 dager før termin, som er Ul termin. Hvis de venter til 8 dager før blir dette bare 5 dager før mensen termin, og det syntes jeg blir veldig nærme..Og har en time reis til sykehus, og har ikke lyst på hastesnitt som første gangen.. Vil være våken og med.

Skrevet

HELLP er en form for svangerskapsforgiftning som gaar paa leveren. Kan vaere ganske farlig, spesielt for mammaen, og barnet maa forloeses der og da.

Opplevde det egentlig ikke spesielt dramatisk da jeg var saa pass daarlig at jeg ikke skjoente saa mye av det, men mannen syns det var en ekkel opplevelse.

Snitt nr 2 var planlagt og jeg gleder meg til snitt 3 :)

Skrevet

så spennede :)

Jeg har 5 lange uker igjenn, men velger å tru de suser av gårde :)

Jeg blir satt igang rundt terminen visst det ikke starter før da. Så slipper å tenke evt 7 uker igjenn :)

Skrevet

så spennende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...