Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 eg e sikkert helt dum men har aldri kokt poteter før, kor lenge skal de koke å på kor mye? det e nypoteter..
Lykkeligmammatiltre Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 jeg koker poteter på 5 eller 6 og i ca 20-25 min! bare å sjekke de med en kniv for å se om de er ferdig;o)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 oki takk=) du koker opp vannet med potetene oppi sant?
Mammaen til Turid Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 jeg koker opp vannet først jeg før ejg legger potetene oppi, men det gjør en som en vil med.. husk litt salt..!
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 *klær i fingrene etter å slenge litt med en festlig kommentar...ooooooo....må-stoppe-nå*
hit og dit Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 hehe, på tide å lære seg det da kanskje ;-) Ha på lokk, som slepper ut damp. Eg kokte poteter uten lokk da eg kokte for første gang, og dei tørrkokte og svidde seg i bunn. Eg var 10 år da, hehe. ;-) Hiv potetene i gryta med vann, som nesten dekker, salt om du vil. Kok i ca ein halvtime, alt etter størrelsen. Stikk ein kniv eller gaffel i og kjenn om dei er ferdige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå