Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ble prøvere for 3 mnd siden, siste mens var 30 april.. Den dagen vi fant ut at vi ville ha barn passet (tilfeldig) perfekt med tiden jeg skulle ha eggløsning.. Tiden etter var nervepirrende, med venting og testing.. Alle testene viste seg negative, så jeg slukte sorgen og gledet meg til neste PP.. Men den gang ei.. TR kom aldri tilbake.. Vi fortsatte å prøve selv om TR ikke hadde kommet og testene var stadig negative.. Kun en QR som viste en svaaaak strek..

Nå sitter jeg her, 3 mnd etter vi startet, med veeeeldig vonde brystvorter, trøtt/sliten og håper at TR melder sin ankomst ELLER at en spire vokser i min mage:) Min kjære er på ferie og kommer hjem på mandag, da skal jeg teste!

Trenger bare å klage litt, vet det er andre som har det verre enn meg og jeg er ikke ute etter sympati eller noe sånt, ville bare se om det finnes andre her som har opplevd lignende? PS: Har ikke brukt noe som helst hormonelle prev.midler på ca 2,-2 1/2 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har du hatt tr etter du sluttet med prevensjon? Hvor lenge siden er det du fikk en svaak strek på qr?

Hvis ikke så må du jo ta test!:) Lykke til, krysser fingre for at er gravid:)

Skrevet

Ja, pleide å få den regelmessig i slutten av hver mnd.. det er over en mnd siden den svake streken... har tatt tester etter det, men de er neg. så da var det vell bare en falsk strek:/ Tusen takk for det:) I lige måde:)

Skrevet

Jeg slenger meg på denne og klager litt for meg selv.......vi har hatt 1 pp, resulterte i en veldig tili SA, 4 dager over ikm, så nå er vi i andre PP....har gjort alt jeg kan for å flytte litt på EL og mensen, men den gang ei, har mye elslim i dag.......og eltestene er ikke til å missforstå...har EL NÅ!! Men min kjære jobber Offshore, og er ike hjemme før 1. august!!!!!!!! Sørn!!!!! ÅÅÅÅHHHHHirriterende, vurdere jammen en hopp-påbilett til Stord og for å ha sex..hahahhh huff blir jo gal av dette...

Skrevet

Hehe, stakkar deg, Briane.Kjenner til frustrasjonen din da jeg har hatt det på samme måte flere ganger. Man vil krysse land og strand hvis man for positiv el-test for å ha sex! Blir jo så lenge å vente til neste gang!! Føler med deg:)

Skrevet

Jippi, om jeg kan si det:P TR kom i dag:) ENDELIG skjedde det noe! Er litt glad for at den kom i slutten av mnd, sånn den pleier:) Selv om det 2 mnd siden siste mens:/

Skrevet

Sorry at jeg blander meg inn i tråden deres. Men er helt fersk her inne. og skjønner igrunn ingenting av hva dere snakker om?

Hva er:

qr?

tr?

pp?

SA?

elslim?

Håper på svar, så jeg kan forstå litt mer av hva dere snakker om:)

Skrevet

qr = quick respons graviditetstest

tr = tante rød (mensen)

pp = prøveperiode (hvor lenge man har prøvd å lage baby. 1 pp er en syklus)

SA = spontanabort

elslim = eggløsningsslim

Ikke så greit å lære seg alle forkortelsene med en gang:)

Skrevet

Takk:)

Du gjorde det nå mye enklere for meg å skjønne hva dere snakker om:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...