Gå til innhold

Kan noen kommentere denne søknadsteksten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forslag til endringer/forbedringer? :)

På forhånd takk!!

----

Jeg viser til annonse på på xxx.no og vil med dette søke på stillingen som resepsjonist/kontormedarbeider for deres kunde.

De siste to årene har jeg jobbet som resepsjonssekretær hos xxx. Tidligere har jeg jobbet primært som resepsjonist på hotell, og har vært innom kortere vikaroppdrag som blandt annet kontorarbeider.

Gjennom jobben som resepsjonssekretær har jeg lært mye og fått utviklet mange egenskaper som jeg tror gjør at denne jobben passer meg bra, da jeg daglig hadde mange varierte oppgaver. Gjennom jobbene som resepsjonist og min nåværende jobb har jeg lært meg viktigheten av teamarbeid, samtidig som jeg klarer å jobbe alene og tør å ta beslutninger der det trengs.

Jeg er ryddig og har ikke noe problem med å ha flere baller i lufta samtidig. Jeg vil også si at jeg er fleksibel når det gjelder arbeidsoppgaver og er ikke redd for å ta i et tak der det trengs.

Jeg har gode datakunnskaper, siden jeg på alle mine arbeidsplasser har jobbet med data. Jeg kan officepakken godt, og gjennom tidligere arbeidsplasser har jeg også blitt kjent med diverse bransjerelatert programvare.Jeg har god erfaring med sentralbord, både datastyrt og manuelt.

For nærmere opplysninger om utdanning og arbeidserfaring viser jeg til vedlagte CV. Vitnemål, attester og referanser oppgis på forespørsel.

Om ønskelig møter jeg gjerne til en samtale, og kan kontaktes på tlf. XX XX XX XX

Vennlig hilsen

XX XX

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke værst.

Har tatt i mot endel søknader i mitt liv. Her er noen råd.

Styr unna klisjeene. F.eks..... er ikke redd for å ta i et tak der det trengs.

Flere baller i lufta...

Jeg er ikke så glad i settningen: Jeg har gode datakunnskaper, siden jeg på alle mine arbeidsplasser har jobbet med data. Jeg kan officepakken godt, og gjennom tidligere arbeidsplasser har jeg også blitt kjent med diverse bransjerelatert programvare

F.eks.

Min tidligere jobb som resepsjonssekretær, som besto av svært varierte arbeidsoppgaver, gjør at jeg mener jeg kan tilføre noe til denne stillingen i deres bedrift.

F.eks hadde jeg foretrukket. Jeg har gode datakunnskaper. (Ikke en forklaring på hvor disse kunnskapene kommer fra) Bred erfaring med forskjellig softwear fra Office til mere spesifikke og bransjerelaterte programvarer.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...