Sunshine med småtroll:) Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Han er utrolig grinete og sutrete for tiden og jeg skjønner ikke hva det kan være. Det har vart i ca 1 uke nå. Våkner mye på natten, kanskje hver 1-2time. Holder på å bli tullete. Han gulper ekstremt mye også. Skjønner ikke hva det kan være. Kan det være tenner som klør og irriterer han? Han er 4mnd.
Zyan Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 gulpingen har vel ikkeno med tennene å gjøre, TROR jeg da. Men at det er tenner på vei gjennom er nok ganske sannsynlig nå. Prøv med dentinox, fåes på apoteket, smøre på et par dråper på gommene før du legger han. Og se om du merker forskjell.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 har det og smører det på,men det virker ikke alltid.Skjønner ikke hvorfor hanhar begynt å gulpe sånn..hmm..får håpe det går over snart..huff..ikke enkelt dette:(
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Drikker du mye melk? Og ammer? Da jeg kuttet ned på melken, ble det slutt på gulping... Leste det i et tips her inne, og det funket for oss:0)
Sunshine med småtroll:) Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2008 drikker ikke melk,men ammer.Har som smått gått over til NAN da jeg ikke har nok på kvelden.får evt prøve et annet merke å se om det blir bedre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå