tesseliten Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Trodde jeg lakk vann noe jeg heldigvis ikke gjorde, var 31 uker men ble satt frem hele 3 uker faktisk så nå er det bare 6 uker til termin...HJEEEEEELP!!!!!!!!!! Jeg trengte de 9 ukene sårt og nå erdet bare 6 uker, hun kan jo komme når som helst:/ også lå hun i tverrleie men hadde såpass god plass der inne at hun kan snu seg hele tiden. sjekket om jeg var moden, og jeg som har såå nedpress da, fytti faen så vondt det gjorde, klarte så vidt å sitte i bilen etterpå hvordan skal en fødsel gå da liksom:( jeg er livredd jeg:/
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Dette her går så bra så! Synes du er såå heldig som ble satt frem hele 3 uker jeg! Det kommer sikkert du også til å synes når du får summet deg litt. Er vel en sjokkerende tanke ennå bare! Vent noen uker du, så skal du se at du sikkert er mer enn klar nok for baby. Jeg var heller ikke mentalt klar i uke 34, men i uke 36/37 ble jeg det kan du si..Nå er jeg så møkk lei at jeg kan ikke få sagt det! Men hvordan kan de sette deg frem såpass mye så sent lurer jeg på? Du har jo vært til ul?
tesseliten Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 Ja jeg har vært på flere ul fakisk, men i det siste så hadde hun vokst såpass mye og hun hadde til og med begynt med pusteøvelser:) såå søtt da men fy fader for et sjokk når legen sier det. det er mye å bli satt frem. har hele tiden blitt satt noen dager tilbake også kommer den beskjeden der, satt i min egen fjerne verden hele bil turen hjem for og si det sånn:) Jeg er ikke lei i det hele tatt for jeg jobber 100% og alt enda men nå må jeg vist ta det litt med ro:/ uff skummelt dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå