melkekua™ Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Jeg testet med en stix igjen igår kveld for å være helt sikker. Nå ble det lilla hehe, og det hadde gått 3 timer siden jeg hadde spist )
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Oij, så bra! Får ikke lilla lenger, jeg... bare rosa... hmm.. Må drikke mer tror jeg! (vet jeg ikke er tinker, men jeg sneik meg inn lell) )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Det er flott! Grattis med ketose! Hvordan føler du deg? kvalm, uggen, trøtt? Eller har du ingen bivirkninger? uansett så går de over! hehe.. ja iallefall alt utenom stålånden og den snåle svettelukten! ;p når man drikker for lite så blir den knall-lilla så det betyr vel at du drikker godt palmesus? utslag er utslag og du er i ketose. mine blir av og til helt rare.. hvite i kanten og lilla på en bitteliten del i midten. snålt.
melkekua™ Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2008 Takk takk ) Føler meg ikke uggen eller noe ennå......men har vært trøtt. Svettelukta har jeg merka gitt.....BLÆÆÆÆÆÆ hehe. Jeg drikker mye, minst 2 liter pr. dag. Jeg lurer på en ting, er det veldig veldig viktig å ta de vitaminene/mineralene? Har en venninne som ble dårlig av de og kutta de ut, ble så fin etterpå, fortsatte selvfølgelig å gå ned i vekt.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 hmmm. det er iallefall viktig å ta vitaminer. så får hun heller ta vanlige vitaminer som hun kjøper på apoteket. jeg aner ikke hvor viktig det er men de sier jo at man skal ta de da. kan vel få diverse mangler i kroppen uten de.
melkekua™ Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2008 Enda et spm til deg ;o) Hvor får du kjøpt lavkarbo tortilla?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. juli 2008 #8 Skrevet 23. juli 2008 www.dialife.dk ikke bruk hele budsjettet der inne nå da. hehe.
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juli 2008 #9 Skrevet 23. juli 2008 Måtte du brenne, tinker! Jeg skal på jobb! skal da ikke sitte her og sikle på snadder fra danmark!!!!!
melkekua™ Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. juli 2008 Takk for linken ) Ååååååå her var det mye spennende hehe.
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juli 2008 #11 Skrevet 23. juli 2008 aaaltfor mye spennende!!!! (Overser muligheten til og bruke mastercard, da jeg er blakk) Tralalalaaaaa ) Nå tusler jeg på jobb! have fun!
melkekua™ Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 23. juli 2008 Hvis jeg bestiller for varer under 200,- blir det uten frakt da? Dumme meg husker ikke. Har du handla mye herfra eller? For her kan man gå bananas :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå