Gå til innhold

(S)TinkerBelle <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet med en stix igjen igår kveld for å være helt sikker. Nå ble det lilla hehe, og det hadde gått 3 timer siden jeg hadde spist :o)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Oij, så bra! :) Får ikke lilla lenger, jeg... bare rosa... hmm.. Må drikke mer tror jeg!

(vet jeg ikke er tinker, men jeg sneik meg inn lell) :o)

Skrevet

:D

Det er flott! Grattis med ketose! Hvordan føler du deg? kvalm, uggen, trøtt? Eller har du ingen bivirkninger? uansett så går de over! hehe.. ja iallefall alt utenom stålånden og den snåle svettelukten! ;p

når man drikker for lite så blir den knall-lilla så det betyr vel at du drikker godt palmesus? utslag er utslag og du er i ketose. mine blir av og til helt rare.. hvite i kanten og lilla på en bitteliten del i midten. snålt.

Skrevet

Takk takk :o)

Føler meg ikke uggen eller noe ennå......men har vært trøtt. Svettelukta har jeg merka gitt.....BLÆÆÆÆÆÆ hehe. Jeg drikker mye, minst 2 liter pr. dag.

Jeg lurer på en ting, er det veldig veldig viktig å ta de vitaminene/mineralene? Har en venninne som ble dårlig av de og kutta de ut, ble så fin etterpå, fortsatte selvfølgelig å gå ned i vekt.

Skrevet

hmmm. det er iallefall viktig å ta vitaminer. så får hun heller ta vanlige vitaminer som hun kjøper på apoteket. jeg aner ikke hvor viktig det er men de sier jo at man skal ta de da. kan vel få diverse mangler i kroppen uten de.

Skrevet

Enda et spm til deg ;o)

Hvor får du kjøpt lavkarbo tortilla?

Skrevet

www.dialife.dk

:D

ikke bruk hele budsjettet der inne nå da. hehe.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Måtte du brenne, tinker! Jeg skal på jobb! skal da ikke sitte her og sikle på snadder fra danmark!!!!!

Skrevet

Takk for linken :o)

Ååååååå her var det mye spennende hehe.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

aaaltfor mye spennende!!!! (Overser muligheten til og bruke mastercard, da jeg er blakk)

Tralalalaaaaa :o) Nå tusler jeg på jobb! have fun! :)

Skrevet

Hvis jeg bestiller for varer under 200,- blir det uten frakt da? Dumme meg husker ikke.

Har du handla mye herfra eller? For her kan man gå bananas :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...