Gå til innhold

Plutselig dårlig, normalt ? (Samme som 3.tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet kuren for UVI i dag (Selexid), og ca en halvtime etter jeg hadde tatt den første tabletten ble jeg fryktelig dårlig.. Kjente meg svimmel og varm og ble kjempekvalm i magen. Til slutt måtte jeg bare springe på do å kaste opp, med kraftige brekninger.. Ble litt bedre etterpå, men føler meg fortsatt uggen.. Skal det være slik ? For om jeg skal bli sånn dårlig etter hver tablett så håper jeg det finnes andre måter å bli kvitt denne UVI'en på.. Jeg er sliten nok som det er enn at jeg skal bli dårlig som i 1 trim. igjen nå... :( Er 32+4 i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalme, brekninger og diare er en helt normal bivirkning av disse tablettene. Dersom du blir dårligere, får feber og/eller UVI blusser opp igjen, så må du ta kontakt med legen.

God bedring :)

Skrevet

Jeg ble også skikkelig dårlig av disse tablettene. Gruet meg til hver gang jeg skulle ta dem, ble veldig kvalm og svimmel og kastet opp et par ganger. Heldigvis virket de som de skulle, og kuren var ikke så veldig lang. Men det er pyton mens det står på, så jeg føler virkelig med deg.

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...