Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her, 5 dagen på overtid, og ingenting tyder på at jeg kommer til å føde idag heller;-) Jeg har bestillt time til modningsakupunktur imorgen, er det noen som har erfaring med det?

Jeg har gått til akupunktur før, med god virkning, og er kjempespent på om dette kan hjelpe meg igang med fødselen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på det i forrige uke, min første behandling og forhåpentligvis siste. Etter akupunkturen så kjente jeg en god virkning med mye liv og harde kynnere omtrent hele dagen.

Skulle nok vært til flere behandlinger, men har ikke somlet meg til det. Og nå er jeg snart i uke 39, så håper at hun forstår at vi venter på henne her ute, og at hun må komme ut av seg selv :D

Skrevet

Jeg hadde modningsakupungtur, men hadde en laaaaang åpningsfase likevel. Modningsakupungturen starter man jo med senest 3 uker før termin, så jeg hadde bedt om å få igngsettingsakupungtur. Jeg fikk akupungtur etter ca 15 timer med rier (privat) og merket tydelig at riene jobbet bedre. Har du hatt god erfaring med akupungtur tidligere er det jo store muligheter for at du får det igjen! Jeg anbefaler akupungtur på det sterkeste! Lykke til!

Skrevet

Igangsettingsakupunktur, virker det kraftigere enn modningsakupunktur?

Dette blir spennende:-)

Skrevet

Modningsakupungturen skal gjøre klar livmorhalsen til fødsel, korte ned åpningsfasen og sørge for at du føder til termin, ikke for tidlig og ikke for seint. Igangsettingsakupungtur setter fødselen igang...

Skrevet

Da er jeg spent på om det kommer til å skje noe til helgen,etter behandlingen imorgen:-)

Tusen takk for svar!

Skrevet

Jeg var på første modningsakkupunktur i dag, fikk satt det på fødeavdelinga. Er 2 dager over termin.

De kunne ikke sette igangsettingsakkupunktur da det enda var litt igjen av livmortappen som ikke var helt trukket tilbake..

Men skal på ny behandling i morgen og på fredag, hun håpet det var nok til at det skulle begynne å åpne seg!

I dag har jeg hatt mye mere sviing nederst i magen og i underlivet, og veldig smerter i korsryggen, håper det betyr at akkupunkturen virker=)

Lykke til, håper det virker!!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...