Mamsen og lillegutt Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 en skive og en frukt?? Til lunsj altså.... Han får 2 grøtmåltider og et middagsmåltid utenom.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Hvis hun ikke selv gir uttrykk for ikke å være mett så hadde jeg syns det var nok. Jenta mi har vært veldig småspist hele veien, og til tross for at hun nå er 3 år gammel spiser hun bare såvidt en skive til frokost, frukt eller ei...
**¤¤** Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Det vil jeg da tro. Med mindre han ikke er stor spiser. Du kan jo gir han yougurt også hvis det ikke er nok.
Mamsen og lillegutt Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2008 han pleier å få yoghurt etter kveldsen eller mellom lunsj og middag noen ganger. han virker fornøyd med det han får. men han er veldig aktiv. tenkte kanskje han trengte mer da...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 min 1 åring har blitt småspist. spiser bare en halv skive. prøver å få i han litt yougurt i tillegg men han mister interessen fort. vil ikke ha grøt heller. men så lenge de følger kurven sin så er det vel greit.
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 Jenta mi på snart et år spiser en skive og en yoghurt til lunsj, som regel... så det høres passe ut=)
Mamsen og lillegutt Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. juli 2008 Oki. takk for svar. da trenger jeg ikke bekymre meg for å gi han for lite mat:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå