HøstBaby <3 Elias Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Startet kuren for UVI i dag (Selexid), og ca en halvtime etter jeg hadde tatt den første tabletten ble jeg fryktelig dårlig.. Kjente meg svimmel og varm og ble kjempekvalm i magen. Til slutt måtte jeg bare springe på do å kaste opp, med kraftige brekninger.. Ble litt bedre etterpå, men føler meg fortsatt uggen.. Skal det være slik ? For om jeg skal bli sånn dårlig etter hver tablett så håper jeg det finnes andre måter å bli kvitt denne UVI'en på.. Jeg er sliten nok som det er enn at jeg skal bli dårlig som i 1 trim. igjen nå... Er 32+4 i dag..
fru lykkelig Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Har du tatt den typen antibiotika før? Kanskje du reagerer på de medisinene? Jeg trodde ikke du skulle reagere sånn. Men så har jeg heller aldri hatt UVI eller gått på Selexid da. Jeg hadde tatt en telefon til legen. Kanskje han kan skrive ut en annen type til deg. Det er jo ikke noe hjelp i de hvis du kaster de opp heller. Drikk masse vann!!!
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Det høyrdes virkelig ut som at du ikkje tåler disse tbl.... eg ville ha ringt legen, muligens kan du få anna type medisin? Viktig og drikke MASSE, gjerne sure drikker som juice. Lykke til. Vil gjerne høyre korleis det går med deg vidare...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå