Skatt i magen :) Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Å den lille luringen skjulte hvem det var, for h*n hadde beina i kryss heile tida, strakk seg av og til, prøvde å se etter kjønnet i 10 minutter men uten hell, hehe.. ellers så alt veldig fint ut var nydelig å se den lille gullungen skal inn til ny ultralyd om 6 uker til, da er jeg 24 uker, for bildene ble litt uskarpe idag, å for å gi meg enda en gøy opplevelse med den lille så sa hun jeg fikk en ultralyd til håper den lille viser litt mere av seg selv da, hehe :)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 He he hadde bestemt seg da for å være litt hemmelighetsfull.. Heldig du var da som fikk komme til enda en UL. Er veldig kjekt med UL. Jeg har hatt en i uke 12, da klarte de jo ikke å se kjønn. Så hadde jeg UL ordinær, og da så de en liten jente.. Så håper det stemmer. For har kjøpt meg litt jente klær, og har kjøpt meg rød vogn..
tøttomedguttimagen*PÅ OVERTID* Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 eg var på ul på mandag 21! og har fått termin dagen etter deg.. artig!! men eg var så heldig at han lå å brifte med stellet sitt, så var ikke så mye å ta feil av!! gi en lyd når du har fått vite hva det blir, er så gøy dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå