Gå til innhold

Da var ultralyden over

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å den lille luringen skjulte hvem det var, for h*n hadde beina i kryss heile tida, strakk seg av og til, prøvde å se etter kjønnet i 10 minutter men uten hell, hehe.. ellers så alt veldig fint ut :) var nydelig å se den lille gullungen :)

skal inn til ny ultralyd om 6 uker til, da er jeg 24 uker, for bildene ble litt uskarpe idag, å for å gi meg enda en gøy opplevelse med den lille så sa hun jeg fikk en ultralyd til :) håper den lille viser litt mere av seg selv da, hehe :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he hadde bestemt seg da for å være litt hemmelighetsfull.. Heldig du var da som fikk komme til enda en UL. Er veldig kjekt med UL. Jeg har hatt en i uke 12, da klarte de jo ikke å se kjønn. Så hadde jeg UL ordinær, og da så de en liten jente.. Så håper det stemmer. For har kjøpt meg litt jente klær, og har kjøpt meg rød vogn..

Skrevet

eg var på ul på mandag 21! og har fått termin dagen etter deg.. artig!! men eg var så heldig at han lå å brifte med stellet sitt, så var ikke så mye å ta feil av!! gi en lyd når du har fått vite hva det blir, er så gøy dette:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...