(0_o) Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Jeg har kjøpt selvbruningskrem, en til ansiktet og en til kroppen som jeg tenkte å prøve, men jeg ser for meg skrekkscenarioer med oransje striper og ujevn farge... DET vil jeg unngå siden jeg skal på ferie på lørdag! Så, hva er ditt aller beste tips til et godt resultat? Hilsen bleike
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 bruk fuktighetskrem noen timer før du skalbruke selvbruningskremen. bruk hansker
(0_o) Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 Aha, takk for tipset =o) Burde jeg skrubbe/peele ansiktet og kroppen først også, eller holder det med fuktighetskrem?
Candy girrrl Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 -Skrubb godt -Masse fugtighet -Tynt lag flere ganger enn ett tykt -Ekstra feit krem på knær, ankler, albue osv. -Ikke smør på undersiden av armene. Og tynt lag i overgangen. -Vær obs rundt øyenbryn. -Jeg smører tynt lag på hender og. Vasker innsiden etterpå med våtserviett. -Bruker å få det jevnt. Risikoområde for min del er under håndbaken. Får du en uhelstripe kan du fjerne den med sprit/neglelekkfjerner. (om du tåler det)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 la vær!!! pale is the new tan!!!! der har du mitt beste tips!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå