Gå til innhold

Kan dere ser her jenter...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du søkjer ved å registrera din profil/ CV, før du går til den aktuelle stillinga og klikkar "Registrer søknad". Vedlegg skal være i filformat doc eller pdf.

Er det behov for å legge vedlegg til søknaden, i tillegg til at å registrere informasjon i "min profil"?

Dersom du har all relevant arbeidserfaring, utdanning m.m. i "Min profil", skal dette normalt gi oss tilstrekkelig informasjon til å finne aktuelle kandidater til den utlyste stillingen.

Dersom du har informasjon om deg selv som du ikke på noen måte kan registrere i "Min profil" eller på søknadssiden, kan det være relevant å legge dette ved søknaden

---------------------------------------------------------------------------------

Altså, jeg har registrert cv, men tenkte jeg skulle laste opp en vanlig søknad til stillingen. Men her kan det se ut som de ikke vil ha søknad, kun cv.

Er det jeg som er tullete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tolker det på samme måte som deg.

Er du flink til å skrive, ordlegge deg og har en bra søknad ville jeg lagt den ved likevel. På den måten får du vist deg litt bedre fram, personligheten din osv. Er du derimot dårlig på å skrive søknader og bare tenkte å legge ved den fordi du må, hadde jeg droppet det. Det finnes mange dårlige søknader ute og går har jeg fått erfart.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...