Candy girrrl Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Jeg har aldri spilt på en spilleautomat Jeg har aldri vært i Stavanger. Jeg har aldri tippet. Jeg har aldri bowlet (bor i by ja) Dere da????
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 aldri røykt tobakk aldri smakt alkohol aldri bowlet aldri vært utenfor norge/sverige aldri sittet på en hest aldri hatt husdyr aldri fylt bensin og sikkert mye mer, ikke bare å komme på....
Den drygaste Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Har aldri lest på driteren Har aldri vært i syden kommer ikke på mer hmmm...
Nilena Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Er ikke på Facebook!! Har aldri bodd noe annet sted enn hjemplassen min Har aldri vært på Vestlandet Har aldri reist lenger nord i Norge enn Namsskogan Har aldri røykt Har aldri hatt behov for å kjefta/krangla på samboeren min! (Helt seriøst!) Husker ikke mer i farten....
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Jeg har aldri gått ut med bosset (hehe in my dreams!) Aldri røyka - men det er vell ikke vanlig lenger? Jeg har aldri spilt tv-spill. Jeg har aldri vært i syden.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 Utenom en snartur til Trondheim for å være med på ungdommenskulturmønstring på 90tallet har jeg aldri vært lenger nord enn Bergen... Jeg har aldri klatret opp på en flytebrygge - det er noe sånn uhyggelig vannskrekkaktig knyttet til det for meg, hehe... Jeg har aldri likt noen form for ballidretter, så kun med i skolesammenheng. Jeg har aldri smakt tobakk/røykt (holdt å være passiv røyker hele oppveksten). Ikke satt inn fødselsannonse i avisa (glemte det første gang, så da får jeg meg ikek til å gjøre det neste gang heller).
Nilena Skrevet 23. juli 2008 #8 Skrevet 23. juli 2008 Candy grrl: Han er for dyrebar til at jeg vil bytte! Jeg har skjønt at det er en sjeldenhet å ikke krangle i et forhold... Selvsagt diskuterer vi, men vi krangler ikke sånn at vi kritiserer hverandre eller noe sånt... Spørsmålet er vel hvor lenge det varer.... vi har vært sammen i snart 7 år... Og har to felles barn
prekæs Skrevet 23. juli 2008 #9 Skrevet 23. juli 2008 Har aldr kjøpt meg pyntegjenstander fra sia og gjør det nok aldri heller:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå