Gå til innhold

når er det magen popper ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 14 og lurer på når magen popper ut, er 167 og veier 54 kg før jeg ble gravid veier nå 57.. Har en liten kul på magen men den synes ikke så mye når man har på klær.....

HAr bare så lyst til at magen skal synes snart, så når gjorde den det for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 16+6 i dag, og torsdag/fredag forrige uke kom det plutselig en synlig kul under navlen. Viser godt hvis jeg har en litt tettsittende topp på meg. Og denne uken er buksene også på nippet til å bli for trange. Er 165 høg, og ca 64 kg, men godt fordelt så er egentlig ikke kraftig, men har hatt en liten "valk" i navlehøyde. Og kulen som kom i forrige uke viser mye bedre enn valken for å si det sånn.

Så det er sikkert like rundt hjørnet for deg også.

Skrevet

Magen min poppet ut rundt uke 16. Men buksene var altfor trange før den tid også - bare at da kunne ingen andre enn jeg se det. Jeg begynte med mammabuksetr rundt uke 12 jeg. Men så har jeg alltid hatt litt ekstra polstring på magen da, selvom jeg er slank ellers.

Rundt uke 16 var det plutselig noen på jobben som kommenterte at det var kommet en bitte liten mage. Jeg kunne fortsatt skjule det ganske bra litt avhengig av hva slags klær jeg gikk med. Er nå i uke 20 (21 her på bim) og kan bare glemme å skjule magen min, selv hvis jeg tar på meg tights og en lang tunika ser man det i profil :-)

Skrevet

Jeg er 15+4. Magen er ganske stor på kvelden, men flat på mårran. Men den er blitt mindre flat enn den var forrige uke, så nå er det noe på vei... håper jeg:)

Skrevet

Jeg er ca 16 uker, og de siste 2-3 dagene har jeg plutselig hatt mage. Noen få av overdelene mine skjuler magen, men i de aller fleste synes den ganske godt. Ser jo ikke høygravid ut da, så fremmede tror kanskje bare jeg er feit.. Kjøpte et par gravidebukser i dag, det var utrolig deilig å få de på seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...