dritgrei hei hei! Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 har jeg sagt det? vi ble skrevet ut på mandag med penicilin i lomma. Lille babyen fikk lungebetennelse og er under behandling for det, men da vi var på sykheuset var alt helt udramatisk og rolig så de mente han kunne få like god behandling hjemme. Vi ble skrevet ut tidlig, fordi veneflonen han hadde tetta seg, så de uansett måtte gjøre en endring i medisineringen, så da avgjorde de at vi kunne reise. Jeg kjenner at jeg ikke er helt sikker på om det var riktig... De må jo gjøre alt de kan for å spare penger og slikt, men hmmm.... nå er jeg i dialog med dem igjen, for jeg må vite at det var riktig....
selma07 og engel Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Ja det må du!! Viktig å føle seg trygg! Lykke til!! Klæm:o)
Maud Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Så fint at dere er hjemme igjen og at babyen er på bedringens vei. Så fint at du sjekker ut og slipper bekymringer også. Husk at for de aller fleste leger så er lojaliteten til pasientene større enn lojaliteten til budsjettet. Helsepersonell lever hele tiden i den kryssilden, men jeg er sikker på at bare en av 100 ville sendt ham hjem hvis de var i virkelig tvil om det var forsvarlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå