Zeke Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 når jeg ser en mann i badeshorts eller en kjekk mann i bukse kan jeg ikke la være å legge merke til utstyre hans, er det det samme som at menn ser på brysta våre??? er jeg heilt syk eller er det litt normalt,er gift å har et heilt normalt sex liv så er ikke underernært på et feltet. hjelp meg jeg begynner å bli gal trur jeg...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Da er vi i så fall to - blikket sniker seg alltid nedover. Ikke fordi det tenner meg på noen måte (skal liksom litt mer/andre ting til), det bare blir sånn...
Mammaen til Turid Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 du er normal.. akkurat det samme som menn som ikke klarer å la vær å se på puppene til damer...
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 hehe neida det er du ikke ...er slik jeg også ... uff..
Candy girrrl Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Hehehe.. jeg kikker hvis de har på seg noe trangt. Men nå har menn det litt løsere og friere i bukseveien enn oss damer. Så stort sett ikke så mye å se da. Så tror ikke jeg glor så ofte der.
Zeke Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2008 ja det må nok litt mer en et blikk for å tenne meg også, men øya går liksom av seg selv ditt å så er det over, men jeg har liksom følt meg litt syk at det var noe seriøst galt med meg, det var jammen godt å høre jenter takk skal dere ha :)
Zeke Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2008 nei men når de har badebukse på og spiller vollybal eks da er det ikke lett å la være å se litt,med vanlige bukser er det ikke så avslørende så det blir litt andeledes, da ser ikke jeg heler.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. juli 2008 #8 Skrevet 23. juli 2008 Det er nok helt normalt håper jeg "desverre".. hehehe.. Tar meg selv ofte i og gjøre det.. Skjerpings.. haha..
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #9 Skrevet 23. juli 2008 Jeg har det også slik. Særlig når de kommer i litt trange dongeri eller dressbukser. Det er ikke mye å se. Men synest den bulen, og de "rynkene" som blir rundt er flott. Særlig når de setter seg ned. *hihi* Men det er ikke slik at jeg blir tent av det, eller noe i den dur. Kunne like gjerne sett en pen vase eller flott natur. Føler ofte at folk legger merke til hvor blikket mitt går, og at de får en betenkt mine. Særlig hvis det er følge til akkurat den mannen. Kanskje bare noe jeg føler, siden jeg også føler at området er forbudt området. Selv om det bare er danderingen rundt kulen jeg antagelig liker.
Zeke Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. juli 2008 men seriøst det er jo litt sexy når det er litt stramt over der , men at jeg blir tent det gjør jeg ikke, hvis det ikke er min mann da...he he av og til er det vel lov for oss kvinner å fantasere å drømme litt ikke bare menn, selv om jeg aldri vil eller har vært utro er det lov til å fantasere litt av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå