Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Jeg og sambo har vært sammen i syv år. Jeg har hatt noen sexpartnere tidligere - som jeg gjerne kunne vært foruten...mens han kun har hatt meg. Fra første gangen vi har hatt sex så har han hatt problemer med å holde den hard hele veien ut - om dere skjønner hva jeg mener... han har måttet ronke for å komme. Har aldri kommet inn i meg uten å ronke. I tillegg blir han slapp etter en stund når jeg suger. Jeg har aldri brydd meg noe spesielt om dette, da han tilfredsstiller meg seksuelt på mange andre måter enn ved samleie. Men det sliter på han. I går kveld spurte han for første gang om hva jeg ville si hvis han prøvde å ha sex med en annen? Bare for å se om det er han som har potensproblemer eller om det er meg han ikke tenner ordentlig på...Må si at vi har det bra på andre områder, men jeg er frustrert over sexlivet pga en vond hofte og han er frustrert på grunn av potens... NOen som kan komme med råd? Andre menn der ute som har samme problemet men lever godt sammen med dama si likevel? SVAR NOEN!!! Jeg er så lei meg...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 For en fyr, hørtes veldig egoistisk ut; han skal være utro for å få bekreftet at det er DIN skyld at han har problemer i sexlivet... Ja, ja, det er vel for lettvint etter min mening.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 For en dårlig unnskyldning til og rote med noen.. Hadde min mann sagt det, hadde jeg klikket i vinkel, og døren hadde vært farlig nær. Det finnes jo hjelpemiddler dere kan benytte dere av, penisringer og hard kremer. Kondomer som skal stramme osv.. mange muligheter for en som virkelig vil prøve med den man elsker og ikke rote rundt.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 hva du skal si til sånt?... du kan jo f.eks si "DRA DEG TIL HEL...!!!"
Lacey*har fått erta Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Kjære vene.. dette sier seg vel selv? Det er jo selvsagt opp til deg hva du aksepterer, men jeg synes da det er en fryktelig gal ting av han å foreslå.
Budeia og lillegutt Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Før han "tester ut" sin potens hos andre, ville jeg jammen meg ha tatt en tur til legen for å fastslå at det ikke er noe medisinsk. Jeg hadde aldri tillatt at min mann skulle prøvekjøre ei anna for å finne ut om det var meg eller han det var noe galt med. Hvis han elsker deg, og du han, finnes det et helsesystem som evt kan hjelpe.. Lege, samtaler, rådgivning, psykolog... Hadde prøvd alt det jeg heller..
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 Fy faen, da hadde jeg fint svart at, "fine greier, da får jeg også pule rundt litt så jeg endelig får meg noe som klarer å holde løpet ut"
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #8 Skrevet 23. juli 2008 dra til han..for en tosk..be han heller reise til legen...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #9 Skrevet 23. juli 2008 Ja, jeg er så innmari såret over at han i det hele tatt kom med forslaget! Og han har aldri såret meg tidligere i forholdet... Synes vi har hatt det bra, men det der var et hardt mageslag i går kveld....... Trodde ikke han tenkte på sex med andre når han sier han elsker meg... Jeg har sagt tidligere at han må gå hvis han føler forholdet ikke fungerer. Sa i går kveld også at d var litt egoistisk å sette familien på spill for et enkelt knull.... Han sa da at: "Det er jo bare sex... ingen følelser". Den har jeg lite tro på.... Æsj... kan ikke leve med dem...kan ikke leve uten dem... FAENS MENN!!!!! Er vel denne 7 årskrisa vi er inne i nå, tror jeg...
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 23. juli 2008 #10 Skrevet 23. juli 2008 Kjære du, les godt igjennom det du selv har skrevet.... Han regelrett sier det er din skyld at han ikke får soldaten til å stå!! Og at han i det heletatt foreslår at han kan ligge med en annen jente? No way jose!!! Hadde min samboer kommet med ett så EKSTREMT vulgært og jævlig forslag hadde det tatt meg ett sekund å vise han døra!! Har han tenkt på hva dette gjør med deg?? Han skal ha kred for å spørre først da....men at han tørr!! Spørr han om hvordan han hadde syntes det hadde vært om du spurte om det samme!!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #12 Skrevet 23. juli 2008 kanskje du kan vise han innlegget ditt her,og svarene du har fått så langt??..
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #13 Skrevet 23. juli 2008 Jeg hadde som du blitt knust over et slikt forslag fra mannen jeg elsket!! Jeg ville automatisk trodd han hadde noen i kikkerten... Forklar han hvor mye dette såret deg, og at det er uaktuelt for han å pule rundt. Be han ha seg til legen og få hjelp med manndommen sin... Helt hårreisende forslag, hva ville han ha gjort om det skulle vise seg at det er han selv som er problemet? Eller i verste fall er "du" som er problemet? Skulle han fortsette å pule rundt da.... smakløs mann!! Ønsker deg masse lykke til, og ikke gå med på det håpløse forslaget han kom med! Kom med et bedre forslag.... LEGEN!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #14 Skrevet 23. juli 2008 ... eller be han pakke tingene sine og dra! Huff, føler med deg!! Du fortjener bedre enn dette, det gjør vi alle damer! Anonym over her.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #15 Skrevet 23. juli 2008 Fy F**** for en fyr!! Jeg hadde blitt SÅ såret visst min samboer hadde sagt noe sånt. Sjekke om det er deg han ikke tenner på, om det er derfor han ikke greier å stå så lenge. Og vil prøve ut på ei anna ei. Nei hadde bedt han ryke til h***** jeg ja, iallfall bedt han dra seg til legen for å finne ut problemet. Er vel potensen hans det er noe galt med, ikke deg. HAn greier rett og slett ikke holde ut i lengda, og hadde han ikke tent på deg hadde den vel vært slapp hele veien? Tenk å foreslå og si noe så sårende til dama si. Er ikke mulig.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #16 Skrevet 23. juli 2008 Man VIL gjerne tro at slikt er tull, men man vet at det dessverre finnes slike menn :-( Må være en av de dårligste unnskyldningene jeg har hørt (på samme nivå som han som ville "hjelpe en stakkars 18-åring" og var utro mot kona). Dette er helt og holdent HANS problem, det er ikke din feil. Jeg vil ikke slenge ut slikt, men jeg ville likevel sagt takk og farvel til en sånn fyr :-/ Og dette er min mann enig i, så det er ikke bare "jente-solidaritet", hvis han typen din måtte tro det.
Clue Skrevet 23. juli 2008 #17 Skrevet 23. juli 2008 Enig! Og det at han ikke har prøvd andre før, er vel hans egen feil.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #18 Skrevet 23. juli 2008 HI her.. Ja, jeg har tenkt å grubla i hele natt... tror jeg fikk maks to timer på øyet... De to eldste skal borte på overnatting i natt, så tenkte jeg skulle ta en prat med han ikveld...få rensa lufta litt... komme med forslag om legebesøk... Og vi som skal til med restaureringsprosjekt til 2 mill... har nettopp tatt opp lån.... Ja, da skal du se at huset går fløyten! Jeg har hatt så mye motgang i livet mitt at jeg aldri gleder meg til noen ting lenger... tar ting som de kommer liksom.... tør ikke glede meg for det er bestandig noe som kommer i veien... Derfor tør jeg ikke glede meg over huset heller, for da skal dere se at forholdet ryker... BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHHHHHHHHHHHHHHH Takk for all støtte! Sambo er egentlig verdens beste... han er en flink far, hjelper til med husarbeid etc... har egentlig inget annet å klage på enn akkurat innfallet hans i går kveld..... Derfor synes jeg dette er så ille fordi han er så bra på andre områder at jeg ikke har lyst til at sex skal ødelegge hele forholdet... Ja, sex er viktig i et forhold, men man trenger ikke absolutt samleie!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #19 Skrevet 23. juli 2008 skjønner at det ikke er bare å slenge han ut når det er barn inne i bildet. Men han bør innse hva hvor stor idiot han er med dette forslaget - og aldri tenke den tanken igjen!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #20 Skrevet 23. juli 2008 HI her igjen... Han kom faktisk innom meg på jobb nå...og jeg er helt alene så da kunne vi prate litt...forklarte hvor landet lå, og fikk forklaring at det var på feil tid, til feil sted og feil måte han ordla seg på når det gjaldt hele greia... Skulle gjøre det godt igjen... Takk for alle tilbakemeldingene.. var godt å høre at d var flere enn meg som ville ha kasta han ut hvis han fløy på et anna kvinnfolk. Jeg får ta en ekstra lang prat med'n ikveld, så får vi se hva vi kommer fram til.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #21 Skrevet 23. juli 2008 Denne mannen har tydligvis et problem med å holde fokuset der det skulle være. På Sine egene mangler og problemer. For en jævla idiot som prøver å plassere skylden på han. Ville ha ledd rått og sagt at han kunne prøve så mange andre fitter han ville. For du KAN finne bedre.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #22 Skrevet 23. juli 2008 Det virker som han er angrer på sitt forslag og innså fort at det var et urimelig forslag. Så ta en lang prat i kveld å få ut litt frustrasjon begge to. Sikkert ikke så morsomt for din mann å ha disse problemene, så han var vel frustrert og lei seg når han ploppet ut av seg dette forslaget. Kan jo ikke mene dette....... om han skulle komme med et forslag så burde det være at DU burde få tilatelse til å ha en elsker, siden han ikke klarer å holde ut. (skjønner at du ikke ønsker det altså, mener bare at det hadde vært et litt mer rimelig forslag) Nei, ikke vet jeg men lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #23 Skrevet 23. juli 2008 Heidu SAmbo har akkuratt samme problemet, han greier ikke og holde ut no lenge heller. Etter utallige ganger hos legen var det ENDELIG noen som tok han alvorlig ! Tok masse prøver av han..Det som er med han er at han for lite testosteron i kroppen Så vi har fått henvisning til Trondheim...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. juli 2008 #24 Skrevet 23. juli 2008 Jeg kan forstå mannen din til en viss grad.Det er sikker noe han syns er veldig frustrerende ,flaut og det kan tilogmed hende han skammer seg litt pga at han ikke får det til .... Jeg tror man lett kan få sånne tanker og følelser når man ikke klarer og prestere. Syns det var litt tøft av mannen din og spørre om det og det det kan jo hende at han bare ville spørre deg om råd på en litt klønete måte ... Men han burde ta seg en tur til legen.. Lykke til med praten i kveld.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #25 Skrevet 23. juli 2008 Stakkars deg... Føler skikkelig med deg.. Men han, fyttikatta og ubrukelig å si noe sånt til deg! Jeg skjønner han lurer på hvor problemet ligger, men han sier da ikke at han skal sjekke om han ikke tenner på deg? Nei dump han! Finn deg en mann som klarer å ha en hard en. som tenner på deg, og ikke får nok av deg;) det fortjener du! Kanskje han er homo? Seriøst, kanskje han ikke har hatt andre damer før deg, fordi han er usikker på legningen sin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå