monca*84*j12 Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Gratulerer masse med dagen *dreamer*.... weeee... nyt dagen i det pene været.. du må jo bare ha vært suuuuper snill i år... sjekk det været.... wuhu.... Ellers noe nytt og spennende? her er alt vanlig... ,men jeg har fri i dag... uuuutrrrooooolig.... og i morgen.... sjokk.. hehe....så skal bare nyte dagen... jeee... stor bursdags klæm te dæ
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Tuuusen takk!!!! Så utrolig snill du er!!! Hehe, ja været er jo helt fantastisk! Wuhuuu!!! Lite nytt og spennende egentlig. Jeg har fri, så jeg skal bare slappe av i formiddag, herlig! Bare bake et par kaker;) I kveld så blir det familiebursdag:) Så deilig at du har fri i dag og i morgen! Du får nyte det:) Stor klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 gratulerer med dagen:) Du har visst bursdag ca 2 uker etter meg du da;) Må du ha en fin dag
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Tuusen takk!!! Hehe, akkurat hatt bursdag du og da. Gratulerer så mye med dagen som var!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 det har jeg:) Ett år eldre, ikke det at det så kjekkt, klokken tikker, for hver dag som går så er jeg enda nermere eggstokker som er tom av egg;) Håper du får en fin bursdagspresang på etterskudd;)
monca*84*j12 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2008 det høres jo kjempe bra ut det.... hva slags kaker baker du i dag da? koslig og bake... Ja skal absolutt nyte dagen i dag...skal en tur til bærum da... se på gubben legge fliser på et bad... wuhu... kanskje stikke innom mamma en tur... får se... Ellers da? nærmer du deg el eller? her er det fortsatt ingen tegn til noe... så jeg tar livet med ro og nyter et glass vin om kveldene.. hehe.. bad me... hihi... Tryne: gratulerer så mye med dagen som var=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. juli 2008 #8 Skrevet 23. juli 2008 Tryne: Uff, det skjønner jeg! Færlt at du må tenke sånn allerede når du er så ung. Men håper virkelig at du blir gravid snart! Monca: bakte kanelboller, så lagde pappa ostekake, også hadde vi is og bringebær... NAM!! Dro du til Bærum? Hørtes jo ikke så veldig festlig ut;) Jeg har EL rundt mandag, så det begynner å nærme seg. Men har egentlig gitt opp. Gleder meg bare til neste pp hvor det blir en ny runde med pergo! Synes ikke du er bad i det hele tatt. Jeg nyter et glass vin når jeg føler for det jeg, uansett hvor i syklusen jeg er. Man må jo få lov å kose seg. Prøvetiden kan bli laaang, så da tror jeg det er lurt å leve som vanlig fram til man står med en positiv graviditetstest i hånda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå