3barnsmamma<3 Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Jeg var på ultralyd forrige mandag og alt var greit. I dagene etter ultralyden kjente jeg små dunk, helt klart babyen som hilste på. Men nå noen dager har jeg ikke kjent noe igjen. Og blir jo selvsagt bekymra med en gang... Prøver å spise og drikke litt søtt innimellom, i håp om å få en liten hilsen, men nei... Har morkaka frem på høyre side. Flere? jeg er tredjegangs.
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Hei på deg! Jeg har det på akkuratt samme måten! Jeg var på utralyd forrige torsdag. (Nå har jeg kjent spark i ca to uker før dette, da), og dagene før ultralyden var det ganske stille. Men, samme dag som UL og dagene etter, var det helt baluba der nede. Og nå, har det vært rimelig stille i et par dager igjen! Jeg prøver å ikke bekymre meg for mye, å trøste meg med at vi ikke skal kjenne regelmessig liv før uke 28. Er jo fortsatt god tumleplass der!
3barnsmamma<3 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 jeg kjente mye liv rundt uke 14-15. men de siste ukene før ul var det helt stille. Blir jo bekymra for alt, selv om jeg har vært gjennom dette 2 ganger før... Men prøver å tenke postivt. Alt var jo i skjønneste orden på ultralyd. Godt det ikke er bare meg som har det slik da..
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Jeg har det sånn også... Kjenner ikke noe. Men jm sa at morkake ligger på fremre vegg, og dermed er en støtdemper. Hun sa også at halvparten som kommer på ordinær ul aldri har kjent noe, så er nok helt ok:-)
niania Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 jeg er helt lik! kjenner noen små dunk med lang tids mellomrom. er i uke 19. kjenner overhodet ikke liv hver dag og noen ganger vil jeg nesten påstå jeg aldri kjenner det - men så kommer det et lite dunk, eller en liten serie - med flere dagers opphold. jeg hadde morkaka på venstre side sa ultralydmannen, men så huka han av på lateralt dexter på skjemaet. vet noen hvorfor han gjorde det? er det ikke lateralt sinister som er venstre side? mener han til venstre når han står rett framfor meg og ser på meg fra hans vinkel?
rosamy Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Akkurat sånn har jeg det også! Er 18 uker. Skal på UL i morgen, og er så redd for at det ikke er liv. Er min nr 2, og med første mann kjente jeg regelmessig fra 16 uker! Kjenner et bittelite dunk av og til bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå