Gå til innhold

Hva skal man si til sånt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har vært sammen i syv år. Jeg har hatt noen sexpartnere tidligere - som jeg gjerne kunne vært foruten...mens han kun har hatt meg.

Fra første gangen vi har hatt sex så har han hatt problemer med å holde den hard hele veien ut - om dere skjønner hva jeg mener... han har måttet ronke for å komme. Har aldri kommet inn i meg uten å ronke. I tillegg blir han slapp etter en stund når jeg suger. Jeg har aldri brydd meg noe spesielt om dette, da han tilfredsstiller meg seksuelt på mange andre måter enn ved samleie. Men det sliter på han.

I går kveld spurte han for første gang om hva jeg ville si hvis han prøvde å ha sex med en annen? Bare for å se om det er han som har potensproblemer eller om det er meg han ikke tenner ordentlig på...Må si at vi har det bra på andre områder, men jeg er frustrert over sexlivet pga en vond hofte og han er frustrert på grunn av potens...

NOen som kan komme med råd? Andre menn der ute som har samme problemet men lever godt sammen med dama si likevel?

SVAR NOEN!!! Jeg er så lei meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det syntes jeg var forferdelig dårlig gjort av han å si! Han vet da vel godt selv om han tenner ordetlig på deg eller ikke! Makan... Ville nå heller sendt han til legen for å se om de kan gjøre noe.

Skrevet

Dette er et problem som er mye vanligere enn man skulle tro faktisk blant menn ! Men meget sjelden man leser noe om det f.eks i blader eller på nettet ...merkelig nok enda så vanlig det er ...også blant menn under 30 års alder faktisk ....!!!!

Det vet jeg masse om .Har erfart selv flere slike menn da jeg var ung og singel og hadde mange forskjellige partnere opp gjennom årene - før jeg etablerte meg i begynnelsen av 30 års alder .

Rotet med en på 27 år - han greide holde potensen under hele samleiet ...men brukte så sinnsyk lang tid på å få orgasme ....når det var gått for meg 2 ganger ....var han ennå ikke ferdig ....!!! Og jeg måtte jo bli liggende lenge lenge - så han også ble " ferdig " ....

Dette gjentok seg gang på gang hver gang vi lå sammen - til slutt orket jeg ikke mer - for han ble jo nesten aldri ferdig og det tok jo timevis ...en blir jo øm til slutt .... Gjord det slutt med han pga det ! Og sa han burde finne seg en som var like treg med å komme - som han selv ...

Så innledet jeg forhold med en på ca 30 år ! Den søte gutten ..deilig på alle måter og flink - men han var som din mann ...greide ikke være stiv hele samleiet - ble slapp ...uten orgasme ! Jeg brydde meg ikke om det - da han " varte " såpass lenge stiv ...at jeg fikk min orgasme likevel .Jeg opfattet det ikke som problem - men tenkte jo at han aldri kunne greie å gjøre en kvinne gravid ...når han mistet potensen og ikke fikk orgasme selv ...! Han var min elsker lenge , ca 1 , 5 år ...men vi ble ike et par ...

Så deretter rotet jeg med en i begynnelsen av 40 årene ...- selv var jeg bare 29 : ) Han fungerte bra 1 og andre gang ....men 3 gang vi skulle ha sex ....mistet han reisningen og ble dritflau ....mer så jeg ikke til han etter det ... Jeg brydde meg ikke om det ...men var tydeligvis for tungt for han ...kanskje han fikk skrekk ..var redd det skulle skje neste gang og ? Hvem vet ! Men synd - for han var jo så nydelig på alle måter ..litt trist det ikke ble noe mer SEX etter det uhellet ..herregud ..kan da skje den mest virille - om en er fyllesjuk : )

Så er mange menn som har slike problemer ....i alle aldre også unge menn . Selv om jeg var både meget veltrent med flott kropp og supertrang og våt mus ...he he ! Så tror neppe det er din feil ..... og at det blir bedre for han å prøve en annen ....tror neppe potensen blir så mye bedre av det ! Problemet er hans ....ikke ditt ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...