Gå til innhold

lei av å være blakk :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

alt koster i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så ening, enig.

Man må ha penger får å være sosial i dag. Hvis ikke så faller man bort.

Skrevet

jeg har falt bort å langt vekk for lenge siden uansett... valgte familie i stedet for fest å fyll...altså de vennene jeg hadde var falske ...

Skrevet

falske eller umodne kanskje? De kommer nok tuslende etter. Da er det DU som har fått lagt deg opp ressurser både i erfaring og eiendom. Haha, jeg har levd som student nå til jeg er 35, NÅ begynner jeg i tomt hus og skal etablere meg. Vennene mine (ok, jeg har pleid de etter beste evne) har fulle, halvt nedbetalte, hus med opparbeidet hage etc...

Skrevet

Da er vi i samme båt.

Har mistet de venennene som jeg hadde, men det er helt ok. Da de ikke er noe å samle på likevel.

Men det er dyrt å finne på noe med familien. For det koster penger. Vi pleier å dra til en park å leke der, men det er kjedelig når man gjør det hver helg.

Skrevet

Skjønner så godt hva du mener.. jeg gikk et helt år arbeidsledig, fikk jammen ikke jobb! Ikke fikk jeg arbeidsledighetstrygd heller, siden jeg "Kun" hadde fått lønn fra nav (sykemeldt og foreldrepermisjon, og det teller visst ikke)

Mannen jobbet og jobbet for og tjene litt ekstra, men det gikk ikke rundt likevel...

Så fikk jeg endelig jobb! Og hva skjer? Jo, da blir mannen min permitert... så han får kun 60% av lønnen sin... :(

Så vi sliter max, har lånt penger med familiemedlemmer som vi liksom skulle begynne og nedbetale nå som jeg fikk jobb, men så skjer jo dette med mannen min da...

Nå er han på utkikk etter ny jobb, venter på svar om han får den nå denne uken;)

HÅåååååper, for dette er jammen slitsomt.... :(

Skrevet

jeg er 23 jeg da... har to barn ... fikk den første da jeg var 17 ... å fikk ei jente for 4 mnd siden ... skal bygge hus nå til jul...men altså er på grensen til att vi får det til...men jeg er innfattet med att det er trangt økonomisk... og vi har kuttet ned på det meste... har en inntekt på 18 000 + - i mnd..pengene går med de ...men er gla jeg har en samboer som er slik han er ... har ikke gått med noen andre.. :D

Skrevet

Så fint da! Lover deg at om noen år blir alt så mye bedre. Andre på din alder sitter alene på en muggen hybel i en by de ikke har venner i. Ikke rart de går på fylla... Dere er kjempelure!

Skrevet

jeg går hjemme jeg og ..får ikke noe penger for jeg har ikke jobbet i svangerskapet... får kun barnetrygd for to og bidrag for hu gammleste... vi går aldri på kino vi er sjelden ute å spiser...vi er kun hjemme... har hytta til foreldrene mine som en god avlastning...

Skrevet

sliter med psyken fra før å dette blir det ikke bedre av... men stor koser meg med barna ...men litt forandring hadde jo vært bra...

Skrevet

Er det noe du kan ta deg til med barna? Og det skrikes jo etter barnehageassistenter for tiden, noe for deg? Ansattes barn blir også da prioriterte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...