dumme mamma Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Jeg er sykemeldt fra jobben i en uke. Er avd. leder fot to avd. Selv om jeg er sykemeldt fra jobben så ringer de i ett kjør. Får jo ikke slappet av da!!! Jeg synes de bør respektere at jeg er sykemeldt. (Ikke sjefene som ringer, men de ansatte på avdelingene mine). Det er to andre som har ansvaret og det er greit, jeg kan ta tlf. om de ringer så klart. Men synes de andre kan bruke dem nå. De presterte å ringe kl. 24 i natt, så vi fikk ikke sove i fred heller. Har nå begynt å legge på når de ringer, er bare småting som de vanligvis kan løse selv. OG de de har jo andre de kan spørre. Var jeg fæl nå? Følte meg som den bitchen! Er sykemeldt fordi jeg er gravid og har bekkenplager så trenger å hvile litt
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Er du syk så er du syk. De skal ikke ringe deg, og når de har andre de kan ringe, så kan de IHVERTFALL la være! Men hva jobber du med egentlig? Tenkte først at du jobbet i barnehage siden du er avd.leder for to avdelinger, men da skulle de nå ikke ha ringt deg kl 24. Da pleier nå bhg å være stengt )
boble <3 Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Nei absolutt ikke. Tror jeg enten hadde satt telefonen på lydløs jeg, evt skrudd den av.De kan ikke holde på å ringe deg i tide og utide, spesiellt ikke når du har to som har tatt over for deg. God bedring:0)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Jeg hadde sagt fra når de ringte om at de må bruke de som har ansvaret mens du har borte. Så for meg samme problem selv da jeg ble sykemeldt rett etter ferien, men der hadde de "akklimatisert" seg med situasjonen, så kun krisetilfeller jeg fikk telefon om. Nå (til tross for seriøs underbemanning) har jeg ikke fått en telefon på 2-3 uker! Ellers kan du jo endre telefonsvarerbeskjeden (og la tlfsvarer koble raskere inn) sånn at de kanskej tar lunta ("jeg er sykemeldt nå og kan ikke alltid ta telefonen - legg igjen en beskjed hvis det er noe viktig du vil jeg skal ringe tilbake om").
RødRev Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Nei, du var overhodet ikke fæl. Utrolig respektløst av dine kolleger!! Jeg ville sagt ifra på en hyggelig men bestemt måte. Evt bare ikke ta tlf, da tar de vel hintet etter hvert..?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå