fru lykkelig Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Fikk ikk sove i natt. Hadde så innmari vondt nederst i ryggen og ned i rumpa. Akkurat som at musklene trakk seg sammen. Disse "sammentrekningene" var konstante, mens jeg hadde kraftige kynnere som kom og gikk. Har bekkenløsning, men det er liksom en annen type vondt. Det eneste som hjalp var å gå og gå og gå. Sovnet til slutt i halv tre tiden delvis sittende i en stol. Våknet kl fem og da var sammentrekningene over. Hadde bare vanlig bekkenløsnings vondt. Ingen kynnere heller. Noen som kan si meg hva kan være? Tredje gangen jeg har hatt det sånn. Men det har alltid gått over etter noen timer. For hver gang jeg får det blir det verre og verre... Please svar!!!!
fru lykkelig Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 Men jeg er jo bare i uke 30. Hjelp!!!!
annesmil Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Hei hei, vet ikke hva det er men, kan med ekte medfølelse si at jeg forstår deg. Har hatt det slik i ca 2 uker nå, det kommer mest på natta. Jeg får sove først, men våkner ett ca halvannen time å må opp å gå en stund, slik fortsetter det gjennom natten. Noen netter må jeg opp bare 2 ganger mens andre netter må jeg opp å gå 5 ganger. Når jeg skal forklare andre hvordan vondt det er pleier jeg å samenligne det med veldig sterke mens smerter i korsryggen. Jeg er er nå 4 dager på overtid, så håper han kommer snart!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Ta kontakt med føden neste gang du kjenner noesånt så de kan sjekke det opp ordentlig. Det går helt sikkert bra=) Har hatt rier et par ganger allerede men jeg er fortsatt gravid=) Er 33+2 nå, var 30+6 førsta gangen. Da ble jeg innlagt på obs-posten og fikk lungemodningssprøyter og riehemmende drypp=) Er jo ikke sikkret det er maserier. Men det høres ut som det for meg.
emmy99 Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Jeg var plaget med det samme både i svangerskapet og etter.. Ble sendt til naprapat av legen, han kunne konstantere at det var bekkenlåsning, dette var vist like vanlig som bekkenløsning, men dessverre er det ingen som snakker like mye om det, derfor ikke mange som vet hva det er.. Etter et par behandlinger og noen hjemmeøvelser så var jeg bra igjen, sliter fortsatt litt med det til tider, men da gjør jeg bare de øvelsene jeg fikk.. Lykke til
fru lykkelig Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2008 Ringte å snakket med jormor, som sa jeg skulle ringe til føden. De ville jeg skulle komme til en sjekk. Jeg sa det var over nå, og spurte om det var nødvendig. I natt trodde jeg jo at det kanskje kom av nerver i klem eller sånn. De satte meg over til vakthavende lege som sa at jeg kunne bli hjemme hvis jeg lovet å ringe og komme ned med en gang hvis det startet igjen. Blir litt skremt nå. Trodde det kanskje hadde noe med muskler og bekkenlåsning å gjøre, og så begynner alle å snakke om for tidlig fødsel. Hjelp! Håper det roer seg og at jeg slipper å føde for tidlig.
SandraB Skrevet 23. juli 2008 #8 Skrevet 23. juli 2008 Hei.. Høres def.ut som mase-rier... har selv vært plaget med det i mange uker nå sammen med låsninger i bekken... Om det er noe trøst, så blir det ikke værre, men jeg forstår at du er bekymret... Krysser fingrene for deg om at alt skal gå bra vettu Selv er jeg nå 41 * 1 med nr 2 og super "lei" av å være gravid... )
fru lykkelig Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. juli 2008 SandraB - godt og høre at det er flere som er i samme båt som det går bra med! Det er til stor trøst! Kan man virkelig gå med mase rier i flere uker? Lykke til med fødselen og håper det blir din tur snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå