Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Wraps! Eller hjemmelagede burgere på grillen )
Mammaen til Turid Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 wok er jo alltid godt..! ovsbakte potetbåter og fisk.. spagetti og kjøttdeig er jo en klassiker..
fox`y Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 fiskeboller i hvit saus m/potet,gullerot og bacon kylling og ris m/salat pølse og potetstappe wock gryterett taco laks i folie fiskekaker i brun saus spaghetti og kjøttdeig grøt wraps suppe
Mrs. Bouquet Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2008 Tak for forslag begge 3. Urk, jeg er kvalm, ingenting som fristet. Men tror jeg går for fiskeboller med bacon. Har alltid lyst på det, men mannebeinet syns det er kjedelig, men med baconvarianten overlever han nok. Har du baconterninger i sausen da eller foxy?
fox`y Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Har baconet ved siden av jeg siden 3 åringen ikke liker bacon:) rasper oxo gullerøtter til oss voksne,syns d er bedre enn kokt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå