Gå til innhold

Hudpleieserie. Hvilken bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blandingshud og har brukt clinique litt, men er usikker på om jeg er helt fornøyd. Hva slags hud har du og hvilket merke bruker du? Har du noe å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid brukt Biotherm for blandings eller fet hud (fet hud på sommeren for da "tålte" jeg litt mer, blandings på vinteren når huden var skjørere) og var egentlig veldig fornøyd. Så i vår skulle Biotherm lage ny "kolleksjon" for den hudtypen, så da var det tomt i butikkene. Prøvde da Estee Lauder og jeg er kjempefornøyd! Føler huden får mer fukt uten at den blir noe blankere. Fikk ikke brukt den så lenge før jeg ble gravid og kvalm (og ikke tåler lukta på den plutselig - bruker nå nesten ingenting i ansiktet) så jeg vet ikke noe om langtidseffekten, men jeg fortsetter nok å bruke den når luktesansen min roer seg :o)

Skrevet

Decleor, skal være veldig god, helt naturlige ingredienser.

Er ikke 100% fornøyd, men tror jeg har feil dagkrem, ha fått en del småkviser etter jeg begynte med den (og har aldri hatt særlig kviser før)

Skrevet

Biotherm bruker jeg. Veldig fornøyd. Bruker disse produktene på hele kroppen.

Skrevet

Hei

Jeg pleier å bruke Simple sin våtserviett til rensing av ansiktet også bruke jeg aloevera ( husker ikke hva merket heter, men man kan få kjøpt det på apoteket, helsekostbutikker og Vita butikkene). Syns de er kjempe fine produkter og den kan brukes til alt slags hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...