blond Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Fullkornpasta, mais, rød paprika, isbergsalat... Stopp.. Hva mer skal jeg ha i? Vi skal ha pølser og pomme frites, så salaten er det sunne innslaget til middagen i dag. Jeg trenger hjelp...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 bønnespirer, sukker erter, rød løk, egg, er jo også forskjellige salaer, som rød lollo, grønn lollo, får litt annerledes smak, agurk, gul paprika orange paprika, reddik, stangselleri...
maisel Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 jeg må alltid ha med sånne små tomater når jeg skal lage salater... hmm... cherry tomater eller noe sånt er det vel de heter. kjempe gode
metaMORfose Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Slangeagurk er deilig i salat, også tomater og sukkererter. Min favorittsalat er som den du beskriver, agurk, tomat, rød løk, vårløk krepsehaler og reker. Men det kræsjer jo litt mer pølser og pommes frites, det skal sies. Salat som tilbehør, da tar man hva man haver......
Trollkatt Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Jeg må alltid ha avokado og kikerter i salater. Nam nam.
blond Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2008 Jeg har ikke landet på noe enda, men sukkererter og cherry tomater blir det sikkert.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 Jeg bruker slik "fransk dressing" oppå. Kjøper noen små grønne pakker, ligger tre og tre i pakker. som skal blandes ut med vann og olje. Syntes dette gir veldig god smak. Serverte det for gjester her en dag, og alle syntes den var veldig god:) Bruker den også når jeg har salat som tilbeør til middag jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå